اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جوان‌ترین کاندیدای مجلس خبرگان رهبری: گوش شنوا برای مشکلات مردم هستم

جوان‌ترین کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در فارس، با اشاره به اینکه استان فارس و کلان‌شهر شیراز سبقه فرهنگی دارد گفت: معتقدم چنانچه بتوانم موضوعات فرهنگی را در رأس کلان‌شهر شیراز دنبال کنم، بسیاری از مشکلات فعلی استان برطرف خواهد شد.

جوان‌ترین کاندیدای مجلس خبرگان رهبری: گوش شنوا  برای مشکلات مردم هستم

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مصطفی منتظری با تأکید بر اینکه امروزه استان فارس به یک نقشه راه در تمامی حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی نیاز دارد، اظهار کرد: فارس و شهر شیراز، ایران کوچک قلمداد می‌شود و از تمامی پتانسیل‌های صنعتی اقتصادی، کشاورزی، علمی و فناوری هم برخوردار است؛ اما به نظر می‌رسد تاکنون این مباحث پیگیری نشده و به سرانجام نرسیده است و به همین سبب، نتوانسته‌ایم از پتانسیل‌های موجود برخوردار شویم زیرا نیاز به پیگیری‌های جدی لازم است.

به گفته این کاندیدای جوان و چهره علمی و نخبه، به فرمایش مقام معظم رهبری جوان‌گرایی و مسئولیت‌پذیری یکی از موضوعات مهم در گام دوم است. ضروری است مردم اعتماد کنند؛ زیرا معتقدم جوان هستم و می‌توانم مطالبات به‌حق مردم این شهر را پیگیری کنم و به سرانجام برسانم.

حجت‌الاسلام منتظری، جوان‌گرایی را یکی از مؤلفه‌های مهم در انتخاب اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه امروزه جوانان در کنار پیشکسوتان به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست‌یافته‌اند، ضروری است با استفاده از تجربیات و اقدامات مهم گذشتگان دنباله‌رو راه آنان باشیم و مباحث مهم و کلان استان و شهر شیراز را در کشور به سرانجام برسانیم.

وی مشکلات اشتغال در رأس امور را یک موضوع مهم برای نام استان فارس اعلام کرد و بیان کرد: چنانچه بتوانم به کرسی مجلس مهم و اثرگذار خبرگان رهبری دست‌یابم، با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های انسانی استان، نه‌تنها در انتخاب مسئول ارشد استان تصمیم‌گیری مهمی خواهم داشت، بلکه مدیران بومی را برای این شهر انتخاب و مطالبات به‌حق مردم را پیگیری می‌کنم.

این کاندیدای جوان با اشاره به اثرگذاری تصمیمات اعضای ملی خبرگان رهبری اضافه کرد: این افراد نه‌تنها برای انتخاب، نظارت و مباحث مربوطه، بلکه در اصل 107 قانون اساسی و با پشتیبانی رأی مردم می‌توانند در بسیاری از تصمیمات مهم و کلیدی کشور اثرگذار باشند.

حجت‌الاسلام منتظری، وجود علمای جلیل‌القدر مانند مرحوم آیت‌الله شهید دستغیب، آیت‌الله حسینی الهاشمی، آیت‌الله بهاءالدین محلاتی، آیت‌الله نجابت و آیت‌الله مکارم شیرازی و دیگر چهره‌های حوزوی، علمی، پزشکی را یک اعتبار برای استان اعلام کرد و ادامه داد: سعی دارم با انتخاب صحیح مردم در کرسی مجلس خبرگان رهبری بتوانم حوزه و دانشگاه را پیوست دهم تا با وفاق مردم اقدامات جهادی در این استان انجام شود.

این دانشجوی نخبه رشته مهندسی صنعت نفت و همکلاسی شهید احمدی روشن، معتقد است با حضور در دو دانشگاه مهم مانند حوزه و دانشگاه صنعت شریف توانسته‌ام به تجاربی در حوزه صنعت و مباحث حوزوی دست پیدا کنم که به همین منظور تلاش دارم با استفاده از تجارب اساتید حوزوی و علمی، این موضوعات را به‌صورت یک کار عملیاتی برای مردم سومین شهر حرم اهل‌بیت به کار بگیرم و آنان را در انتخابشان خشنود کنم.

این چهره نخبه حوزوی خود را یک فرد مسئولیت‌پذیر می‌داند و می‌گوید: پشتیبان رأی مردم خواهم بود و هرلحظه زندگی‌ام را مسئول این انتخاب خواهم دانست؛ زیرا به نظر می‌رسد در ابتدای این امر و برای حمایت بیشتر از نظرات جامع و مفید مردم این شهر باید گوش شنوایی وجود داشته باشد تا تمام این نظرات شنیده و در سطح کشور اعلام و اجرایی شود.

این مجتهد جوان خود را وابسته به هیچ حزب و جناحی ندانست و افزود: به‌صورت مستقل وارد عرصه رقابت انتخابات شده‌ام و چنانچه احزاب‌های سیاسی تائید شده شورای نگهبان حمایت خود را اعلام کنند با آنان همکاری خواهم داشت.

به عقیده حجت‌الاسلام منتظری، با توجه به جایگاه نمایندگان مجلس خبرگان در استان گفت: ضروری تمام اقشار جامعه برای تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و همچنین شهدا گام بردارند.

حجت‌الاسلام منتظری اظهار کرد: وقت گذاری در تمام مباحث استان را به‌عنوان یک کار مهم و عملیاتی در دستور کار خود قرار داده‌ام تا در پی انتخابم برای این مسئولیت مهم، دفتر پاسخگویی در شیراز راه‌اندازی کنم و بتوانم پاسخگوی شهروندان باشم.

جوان‌ترین کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در فارس اضافه کرد: تجربه نشان داده در هرکجا که به جوانان، نخبگان علمی و حوزوی و به اساتید انقلابی اعتماد شده است توانسته‌اند در مسئولیت خود اثرگذار باشند.

981008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول