اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امام جمعه اقلید: حضور حداکثری و بابصیرت در انتخابات ضروری است

امام‌جمعه اقلید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات نسبت به دقت بیشتر در انتخاب درست تأکید کرد و گفت: در سرنوشت خود سهیم بوده و در انتخاب نماینده خوب کوشا باشید.

امام جمعه اقلید: حضور حداکثری و بابصیرت در انتخابات ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر به حضور حماسی و مؤثر مردم در چهل‌ویک سال پس از پیروزی انقلاب در   تهدیدها و تحریم‌ها، مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا ودفاع  از مظلومان جهان استقامت و ایستادگی اشاره کرد.

وی اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی در راه‌پیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر این وحدت و انسجام و انزجار از استکبار جهانی را را فریاد زدند و به ندای رهبر لبیک گفتند.

امام جمعه اقلید تصریح کرد: دولت و مجلس باید قدردان این  ملت همیشه‌درصحنه باشند و در راستای رفع مشکلات آن‌ها کوشا باشند زیرا در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.

خطیب جمعه اقلید تأکید کرد: دشمن تهدیدی جز حرف ندارد و همان‌گونه که در ماجرای عین‌الاسد هیچ عکس‌العملی نشان ندادند، جرئت هیچ کاری ندارند و می‌دانند با کوچک‌ترین اقدامی، موشک‌های سپاه و ارتش ما آماده شلیک هستند.

طالبی ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت و از جایگاه ارزشمند زن در اسلام سخن گفت و با گرامی‌داشت یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: این سردار دل‌ها در مبارزه با نفس که جهاد اکبر است، پیروز شد و در جنگ با دشمن بیرون همت کرد و در این میدان نیز همواره پیروز بود.

خطیب جمعه اقلید از ولایت‌پذیری و انقلابی‌گری حاج قاسم سخن گفت و اظهار داشت: شاید رمز پیروزی وی در تمام میدان‌ها، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری‌اش بود.

وی با بیان اینکه امروز قرارگاه حسین‌بی‌علی (ع)، ایران است، تصریح کرد: اگر خیمه جمهوری اسلامی آسیب ببیند، به بیت‌الله‌الحرام و قرآن صدمه وارد می شود.

طالبی سپس به انتخابات و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: این اهمیت به اندازه‌ای است که در ماجرای انفجار حزب جمهوری اسلامی که منجر به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از همراهانش در فتنه منافقین شد، فردای آن روز، مجلس شورای اسلامی جلسه علنی داشت و امام خمینی (ره) بر اهمیت آن تأکید کردند.

خطیب جمعه اقلید ادامه داد: ازاین‌رو وظیفه سنگینی بر عهده ما است تا نماینده‌ای مؤمن، انقلابی، ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر، شجاع، بصیر، بادرایت و متخصص انتخاب کنیم.

امام جمعه اقلید تأکید کرد: باید نماینده‌ای انتخاب کنیم که از دشمن نهراسد، به اعتبارات دفاعی و نظامی کشور توجه کرده و با نهادهای انقلابی چون سپاه، ارتش، بسیج تعامل لازم را داشته باشد.

وی افزود: نماینده باید در تصویب قوانین، به تعبیر مقام معظم رهبری، رعایت حال محرومان و مستضعفان را داشته و به فکر اشتغال و مشکلات مردم به‌ویژه نسل جوان بوده و مصوبات در راستای گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

طالبی عنوان داشت: نماینده باید پس از تأیید مصوبات از سوی شورای نگهبان و سپردن به دولت، بر اجرای آن نظارت داشته و پیگیر مسائل باشد.

امام‌جمعه اقلید یادآور شد: نماینده نباید در محکمه عزل و نصب مدیران خود را  دخیل بداند زیرا باید باندبازی و رفاقت را کنار گذاشته و به فکر حل مشکل مردم باشد و مهره‌های کم کار که چوب لای چرخ اجرای قانون می گذارند، را برکنار و جابجا کند.

خطیب جمعه اقلید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات و توجه و دقت در انتخاب درست تأکید کرد و گفت: در سرنوشت خود سهیم بود و در انتخاب نماینده خوب کوشا باشید.

انتهای پیام/983117

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول