اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

طرفداران کاندیداها قانون تبلیغات را رعایت کنند/رقابت 12 کاندیدا در حوزه انتخابیه سقز و بانه

فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: طرفداران کاندیداها قانون تبلیغات را رعایت کنند و از بر هم زدن منظر شهری با چسباندن عکس در محل‌های غیر تعیین شده خودداری نمایند.

طرفداران کاندیداها قانون تبلیغات را رعایت کنند/رقابت 12 کاندیدا در حوزه انتخابیه سقز و بانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه، اظهارداشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه عقلانی است و باید با انتخاب صحیح، نماینده واجد شرایط را انتخاب و روانه مجلس کنند.

وی افزود: اعتقاد و باور دارم که پیشرفت و توسعه اقتصادی هر کشور با نه  گفتن حل نمی‌شود، بلکه بسته به حضور در انتخابات بزرگترین دستاورد برای مردم  که سرنوشت خود را تعیین می‌کنند دارد.

 وی گفت: فرهنگ مشارکت به معنای فرهنگ سیاسی برای تغییر و تثبیت است و باید با تلاش و مشارکت صورت بگیرد و هدف اصلی ما اجرای قانون و بی‌طرفانه و حمایت از حق‌الناس در انتخابات است.

فرماندار شهرستان سقز ادامه داد: مردم باید با شور و شوق و انگیزه انتخاباتی پای صندوق رأی بیایند تمام توان خود را برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان بکار خواهیم گرفت.

کریمیان افزود: به عنوان نماینده دولت و مسئول برگزاری انتخابات در این شهرستان تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت که هم شور انتخاباتی فراهم شود و هم مردم با خیال راحت و بدون دغدغه پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

رقابت 12 کاندیدا در حوزه انتخابیه سقز و بانه

وی ادامه داد: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های سقز و بانه، 12 نفر کاندیداها در این حوزه انتخابیه با هم رقابت می‌کنند.

کریمیان افزود: در مجموع نزدیک به 2 هزار نفر در شهرستان سقز برای برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه تلاش می‌کنند.

فرماندار شهرستان سقز در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران قشری تاثیرگذار در جامعه هستند، گفت: ضمن حمایت از آنان در زمینه‌های مختلف کاری، از اصحاب رسانه انتظار داریم در راستای تشویق مردم به حضور پای صندوق‌های اخذ رای تلاش کنند تا شور انتخابات بیش از پیش ایجاد شود.

وی اظهارداشت: حضور در انتخابات یک وظیفه برای همه واجدین شرایط است و از مسئولان و کارکنان ادارات انتظار داریم در وقت اداری در هیچ ستاد انتخاباتی کاندیداها نباشند و از اموال اداری له یا علیه هیچ کاندیدی استفاده نکنند چون با هر کسی که رعایت قانون نکند به شدت برخورد خواهد شد.

تمام امکانات برای برگزاری انتخابات در سقز فراهم است

کریمیان با اشاره به اینکه تمام امکانات برای برگزاری انتخابات در شهرستان سقز فراهم شده است، بر نقش آفرینی مردم در روز جمعه دوم اسفند در پای صندوق های اخذ رای تاکید کرد.

وی عنوان کرد: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی در هیأت‌های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان و انصراف برخی از کاندیداها در نهایت 12 داوطلب در این دوره از انتخابات برای حوزه انتخابیه سقز و بانه باقی مانده اند.

وی اظهار داشت: تمام افراد دلسوز و متعهد، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند و تمامی شعب و مجریان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات برخوردار هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سقز با بیان اینکه، شهرستان‌های سقز و بانه یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند، افزود: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/233/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول