اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| جاده فرومد به شفیع‌آباد در طرح ملی «ابرار» مصوب شد

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: اجرای عملیات عمرانی در جاده فرومد به شفیع‌آباد در قالب طرح ملی «ابرار» مصوب شد.

فارس من| جاده فرومد به شفیع‌آباد در طرح ملی «ابرار» مصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی با عنوان «جاده فرومد به شفیع‌آباد بعد از 15 سال هنوز قابل‌استفاده نیست» مطرح کرده‌اند.

آن‌ها با انتشار مطالبه‌ای در سامانه «فارس من» تصریح کردند که «جاده فرومد به شفیع‌آباد بعد از 15 سال با پیشرفت فیزیکی 60 تا 70 درصد هنوز قابل‌استفاده نیست و متأسفانه کوتاهی و قصور زیادی طی این سال‌ها صورت پذیرفته است»؛ خبرگزاری فارس استان سمنان به بررسی موضوع پرداخته است.

امیر عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان درباره وضع جاده فرومد به شفیع‌آباد اظهار کرد: جاده فرومد به شفیع‌آباد در قالب طرح ملی «ابرار» مصوب شده است.

وی تصریح کرد: این جاده از طریق تجهیزات راه و شهرسازی شهرستان میامی به طول سه کیلومتر روکش آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بیان کرد: اعتبار اجرای این طرح در مسیر فرومد به شفیع‌آباد به‌صورت امانی یک میلیارد تومان بوده که هزینه شده است.

عمیدی با اشاره به جاده رضاآباد- خارتوران که راه‌سازی و زیرسازی ۲۷ کیلومتر جاده آغاز شده و ۱۲ کیلومتر آسفالت و بهره‌برداری صورت گرفته است، گفت: مابقی این طرح با تخصیص اعتبار افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه از سال ۱۳۹۶ آغاز شده و اعتبار این طرح افتتاحی، دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به افتتاح قسمتی از جاده عباس‌آباد- کاهک که لکه‌گیری جاده و روکش آسفالت با اعتبار بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده است، گفت: جاده میامی به جاجرم رویه آسفالت و بهسازی شده و در ۱۰ کیلومتر بهره‌برداری شد.

عمیدی بیان کرد: این طرح با سه میلیارد و ۱۸۰ میلیون از اعتبار ملی انجام شده و انجام عملیات عمرانی در ۲۳ کیلومتر دیگر این راه ادامه دارد.

انتهای پیام/74036/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول