اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر ایستادگی، پای آرمان‌های امام و شهدا است

امام جمعه زنجان گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن در واقع بیعت مجدد با ولایت و شهدای ایران اسلامی کرده و پای آرمان‌های امام و شهدا ایستادگی کردند.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر ایستادگی، پای آرمان‌های امام و شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان سالروز ولادت حضرت زهرا به عنوان الگوی یک زن تاریخ ساز همرا با جلب رضایت خداوند متعال را تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به سالروز صدور فتوای امام خمینی در مورد نویسنده کتاب آیه‌های شیطانی گفت: این اقدام امام راحل ضمن تضمین اقتدار مسلمان، مانع ادامه توهین و افترا به دین اسلام و در واقع وحدت بین شیعه و سنی شد.

وی به حضور توام با هوشیاری و بصیرت مردم در صحنه‌ها طی 40 روز گذشته ادامه داد: مردم با حضور در مراسم‌های مربوط به شهادت نشان دادند قدردان مردان راه خدا هستند.

آیت‌الله خاتمی به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود وضعیت جوی خاص و سرد گفت: این حضور ناشی از موقعیت شناسی و بصیرت مردم است.

امام جمعه زنجان تاکید کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن در واقع بیعت مجدد با ولایت و شهدای ایران اسلامی کرده و پای آرمان‌های امام و شهدا ایستادگی کردند.

وی با تشریح اقدامات و خدمات انجام شده طی 41 سال گذشته تصریح کرد: هر چند هنوز هم جای کار وجود دارد، ولی این اقدامات به ویژه در بخش خدمات در مقایسه با قبل از انقلاب بی‌نظیر است.

خاتمی ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی کشور را از برکات پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: پیش از انقلاب پزشکان اغلب از هندوستان و پاکستان می‌آمدند ولی اکنون ۹۷ درصد مردم به پزشکان بومی و فرزندان سرزمین خود دسترسی دارند.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول