اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا بود

امام جمعه گرگان گفت: مردم در هوای سرد در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده ای داشتند و این مشت محکمی به دهان آمریکا بود.

حضور گسترده مردم در  راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مردم نیز رفع شود و سایه دشمنان از سر انقلاب کوتاه شود.

وی تصریح کرد: 41  سال است که دشمنان انقلاب به دنبال این بودند که به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و علت این دشمنی نیز روشن است چراکه آمریکایی‌ها هر منافعی که در کشور داشتند از دست دادند.

امام‌جمعه گرگان  ادامه داد: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که امان را از کشور ما بگیرند و هرجایی که می‌توانند مزاحمت ایجاد کنند، اما ملت ما رشید و بسیار هوشیار است و متوجه است که دشمن چه بوده و چه چیزی را از دست داده و چرا از دست انقلاب اسلامی ما ناراحت است.

نورمفیدی بیان کرد: ملت آگاه هستند که در برابر مشکلاتی که کشور وجود دارد به توانمندی‌های زیادی دست پیدا کنند و لذا می‌بینیم که مردم در هوای سرد در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده ای داشتند و این مشت محکمی به دهان آمریکا بود.

وی افزود: آمریکایی‌ها در توهم به سر می‌برند و تصور می‌کنند که ملت ایران پس از سال‌ها خون‌دل خوردن دست از انقلاب خواهند کشید و تلاش می‌کنند که مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا نکنند ولی می‌بینیم که در یوم‌الله 22 بهمن به‌ویژه با شهادت سپهبد قاسم سلیمانی حضور گسترده‌تری داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان بیان کرد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی به‌تنهایی به اندازی یک ملت بود و در عراق و لبنان مثل یک پرنده صلح و نجات حضور می‌یافت.

نورمفیدی با بیان اینکه ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن حضور می‌یابد تا آمریکایی‌ها دست از توهم بردارند، ابراز داشت: امیدواریم به دنبال حماسه مردم در یوم‌الله 22 بهمن حضور گسترده مردم را پای صندوق رأی شاهد باشیم.

وی به رد صلاحیت‌ داوطلبان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: برخی بیان می‌کنند که به خاطر رد صلاحیت نامزد منتخبی که در نظر داشتند پای صندوق رأی نمی‌آیند و این اقدام اشتباهی است و منجر به آن می‌شود که افراد شایسته در انتخابات رأی نیاورند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان به‌روز زن و میلاد حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: در روایات داریم که پیامبر (ص) فرمودند که همه خوبی‌های عالم در این بانوی بزرگوار اسلام متجلی شده است.

وی همچنین به رونمایی موشک رعد 500 اشاره کرد و یادآور شد: جمهوری اسلامی باوجود مشکلاتی که دارد توانسته به دستاوردهای زیادی دست پیدا کند.

انتهای پیام/83018/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول