اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مؤسسه‌ای که برای روایت انقلاب سخنران اعزام می‌کند/ گام دوم محور بیان سخنرانان

موسسۀ روایت حق، از سال گذشته و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و با اعزام سخنرانان آموزش دیده به روایت انقلاب و تبیین گام دوم می‌پردازد.

مؤسسه‌ای که برای روایت انقلاب سخنران اعزام می‌کند/ گام دوم محور بیان سخنرانان

حجت‌الاسلام مجید دایی‌دایی، مسؤول مؤسسهٔ روایت‌حق در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین در رابطه با طرح‌های برگزار شده توسط این مؤسسه گفت: آغاز فعالیت ما با طرح روایت انقلاب بود که از آبان سال گذشته به‌مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب تصمیم گرفتیم سخنرانان انقلابی و مذهبی را به محافل و مجالس مختلف اعزام کنیم.

وی افزود: با توجه به برگزاری محافل انقلابی در مناسبت‌های مختلف توسط مساجد، مدارس و هیئات مذهبی، در اکثر این برنامه‌ها مشکل دسترسی به سخنرانان انقلابی و مذهبی وجود داشت که تسلط کامل بر پاسخگویی به شبهات داشته باشند و بتوانند از دستاوردهای انقلاب دفاع کند.

دایی‌دایی ادامه داد: تعدادی از سخنرانانی که توانمندی اولیه را داشتند شناسایی شدند و با آن‌ها ارتباط گرفتیم و اعلام همراهی کردند، سپس برای آنان دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار کردیم و به محافل و مجالس مختلف که صاحبان آن‌ها درخواست داشتند، اعزام کردیم و این فعالیت نخست ما تحت‌عنوان روایت انقلاب بود که در خلال برگزاری این طرح، مؤسسهٔ روایت‌حق نیز شکل گرفت.

روایت خورشید؛ پاسخگویی به شبهات ولایت‌فقیه

مسؤول مؤسسهٔ روایت‌حق در رابطه با طرح دیگری که در این مؤسسه انجام می‌شود، بیان کرد: گام دوم فعالیت ما برگزاری طرحی به نام روایت خورشید بود که در رابطه با سبک رهبری مقام معظم رهبری با توجه به شبهاتی که پیرامون رهبری ایشان در جامعه رایج است، انجام شد و در این رابطه نیز به مدارس و مساجد و هیئات مذهبی اعزام سخنران داشتیم.

وی اظهار کرد: طرح روایت خورشید از اوایل سال جاری آغاز شد و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

روایت گام دوم؛ روایتی در باب بیانیهٔ مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام دایی‌دایی در رابطه با سومین طرح مؤسسهٔ روایت‌حق مطرح کرد: طرح سوم مؤسسهٔ روایت‌حق تحت‌عنوان روایت گام دوم بود که بر روی بیانیهٔ گام دوم انقلاب متمرکز است و ضمن پا برجا بودن موضوعات قبلی برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: سخنرانان ما از سال گذشته تاکنون حدود 60 ساعت دورهٔ آموزشی را در رابطه با موضوعات مربوط به طرح‌های مؤسسه گذرانده‌اند، ضمن این‌که خودشان نیز توانمندی‌های اولیه را داشته‌اند و افراد تحلیل‌گر و مطلعی بوده‌اند و ما تنها در زمینهٔ افزایش توانمندی‌ها و ارتقای اطلاعات آن‌ها کار کرده‌ایم.

مسؤول مؤسسهٔ روایت‌حق تأکید کرد: در حال حاضر مؤسسهٔ روایت‌حق آمادهٔ اعزام سخنرانان انقلابی به مساجد، مدارس، ادارات، شرکت‌ها، هیئتات مذهبی و روضه‌های خانگی است تا در مورد مسائل گوناگون و دستاوردهای مختلف انقلاب و موضوعات و مسائل مرتبط برای مردم سخنرانی کنند.

دایی‌دایی خاطرنشان کرد: افرادی‌که برای مجالس و محافل خود به سخنران انقلابی و مذهبی نیاز دارند می‌توانند با مراجعه به سایت revayat.org و تکمیل فرم مربوطه، هماهنگی‌های لازم را جهت اعزام سخنران به مجالس خود انجام دهند.

وی اضافه کرد: در سایت مؤسسهٔ روایت‌حق مشخصات سخنرانان قرار داده شده و افراد می‌توانند سخنران مورد نظر خود را انتخاب کنند.

این مسؤول در پایان یادآور شد: اکنون قریب به ۳ هفته است که طرح فوق به مناسبت ایام دههٔ فجر در سراسر استان برقرار است و بیش از 100 جلسه نیز برگزار شده است و تا 15 اسفند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول