اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ورزشگاه‌های گیلان از مدار خارج شدند/ عدم پاسخگویی آقای رئیس!

درحالی‌که رقابت‌های فوتبال در نیم‌فصل دوم لیگ یک مردان و لیگ برتر بانوان به اوج حساسیت خود رسیده با بی‌تدبیری مسؤولین ورزش گیلان، ورزشگاه‌های این استان از مدار خارج و تیم‌های بزرگ استان با چالشی عجیب روبه‌رو شده‌اند.

ورزشگاه‌های گیلان از مدار خارج شدند/ عدم پاسخگویی آقای رئیس!

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تعویق دیدار سپیدرود رشت در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ یک باعث شده نگاه‌ها به سمت مسؤولین ورزش استان دوخته‌شده و دوستداران فوتبال این بار غم ورزشگاه‌های نیمه مخروبه خود را داشته باشند!

لغو دیدار سپیدرود با بی تدبیری مسؤول ورزشگاه سردار جنگل رشت!

سپیدرود در حالی نمی‌تواند روز شنبه از سرخ‌پوشان در خانه و در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبانی کند که هیچ دخل و تصرفی در این ورزشگاه ندارد؛ تنها ورزشگاه کلان‌شهر رشت که قابلیت برگزاری مسابقه در رقابت‌های لیگ یک را دارد در اقدامی عجیب از هیئت فوتبال گیلان گرفته‌شده و در مزایده‌ای به «کمیل رسولی» واگذار شد؛ رسولی ورزشگاه سردار جنگل را با مبلغ ۱۲ میلیون و ورزشگاه عضدی رشت را با مبلغ ۱۷ میلیون تومان به‌صورت قراردادی سه‌ساله اجاره کرد.

پس از گذشت سه ماه از اجاره این دو ورزشگاه به بخش خصوصی، نخستین ترکش این واگذاری به تیم‌های رشتی اصابت کرده است! از اوایل هفته بود که مسؤولین هواشناسی نسبت به بارش شدید برف هشدارهای لازم را داده و حتی مسؤولین هیئت فوتبال گیلان نیز خواهان کشیدن کاور روی زمین ورزشگاه سردار جنگل شدند ولی در تصمیمی عجیب طبق شنیده‌ها رسولی اجاره‌دار ورزشگاه سردار جنگل رشت به دلیل هزینه‌های مالی از کاورکشی سرباز زد.

تصمیم عجیب اجاره‌دار ورزشگاه سردار جنگل رشت باعث شد دو تیم گیلانی در طول هفته از داشتن زمین تمرین بی‌بهره بوده و حتی دیدار سپیدرود مقابل سرخ‌پوشان به تعویق بیافتد؛ «منصور غفاری» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت که متولی دو ورزشگاه بزرگ این شهر است از پاسخ به سؤال خبرنگار فارس طفره رفته و پس از قطع تماس تلفنی، دگرباره پاسخگوی تماس خبرنگار فارس نشد!

لغو دیدار تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی

ورزشگاه تختی انزلی نیز وضعیت بهتری نسبت به دو ورزشگاه شهر رشت ندارد؛ درحالی‌که شدت بارش برف در شهرستان انزلی به‌مراتب کمتر از شهرستان رشت بوده ولی مسؤولین ورزشگاه تختی انزلی از کشیدن کاور بر روی تنها ورزشگاه این شهر طفره رفته و گویی عدم کاورکشی به یک اپیدمی در فوتبال گیلان تبدیل‌شده است.

ورزشگاه تختی انزلی در اختیار اداره ورزش این شهرستان بوده و عجیب است که مسؤولین این اداره همانند همتایان رشتی خود علی‌رغم پیش‌بینی بارش برف از کشیدن کاور خودداری کرده‌اند.

زمین پربرف ورزشگاه تختی انزلی باعث لغو دیدار تیم فوتبال بانوان ملوان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ یک مقابل آویسا خوزستان شده و فوتبال دوستان انزلیچی خوش‌اقبال هستند که دیدار تیم فوتبال مردانشان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ یک در خارج از خانه برگزار می‌شود!

به گزارش فارس، لغو دیدار تیم‌های گیلانی در لیگ‌های سراسری کشورمان به دلیل زمین‌های پوشیده از برف ورزشگاه‌های رشت و انزلی در حالی رقم خورده که تیم تراکتورسازی تبریز با درایت مسؤولین این شهرستان امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف سایپا می‌رود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول