اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

زندگانی شهید قاسم سلیمانی باید الگوی همه مسولان باشد

امام جمعه بناب گفت: خصوصیات فردی و زندگانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید الگو برای همه ما خصوصاً مسوولان، مدیران جامعه و کارگزاران قوای سه گانه باشد.

زندگانی شهید قاسم سلیمانی باید الگوی همه مسولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امروز در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به ایام اربعین سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: شهادت سردار دل‌ها تا به امروز همه را غرق در عزا و ماتم کرده است؛ سرداری که فراق آن برای تمام انسان‌های وارسته در داخل و خارج از کشور سراسر غم به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه مردم خادم‌شناس هستند؛ اذعان کرد: سردار سلیمانی از سیاست‌زدگی به دور بود و کاملاً از حب و بغض‌های کذایی پرهیز می‌کرد و هیچ وقت وارد صف‌کشی‌های سیاسی نشد و طول عمر خود را در دشت‌های سرسخت و کویر سوزان عراق، مرزهای پرالتهاب سوریه و لبنان صرف کرد و همواره عمر خود را در راستای دفاع از بلاد اسلامی و سرزمین‌های اسلامی مصروف داشت.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه سردار سلیمانی عاشق دلسوخته اهل بیت(ع) و کاملاً ذوب در ولایت بود؛ تصریح کرد: عده‌ای در فضای سنگین روانی حاکم ناشی از تحریم‌ها و تهدیدها خسته شده و در سایه بی‌کفایتی برخی مسوولان ناامید شده بودند و عده‌ای به این فکر بودند که راهپیمایی 22 بهمن امسال کم‌رونق خواهد بود اما حرارت شهادت این عبد صالح به قدری صحنه را برگرداند که عقل حیران است. 

امام جمعه بناب گفت: خصوصیات فردی و زندگانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید الگو برای همه ما خصوصاً مسوولان، مدیران جامعه و کارگزاران قوای سه گانه باشد.

باقری بنابی همچنین یادآور شد: خون شهید سلیمانی و همرزمان وی ملت را از خواب سنگین بیدار و آنها را از ترفندهای دشمنان آگاه‌تر کرد و امید، اتحاد و انسجام در جامعه احیاء شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: در نتیجه 22 بهمن امسال متفاوت‌تر از راهپیمایی‌های 22 بهمن سال‌های قبل بود و قطعاً در انتخابات دوم اسفند ماه نیز مردم گرم‌تر و پرشورتر از انتخابات دوره‌های قبل پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ 60004/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول