اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پرهیز از وعده‌های انتخاباتی نشدنی/ خدمت به مردم در نمایندگی مجلس خلاصه نمی‌شود

امام جمعه بندر دیر گفت: کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از دادن وعده‌های نشدنی پرهیز کنند.

پرهیز از وعده‌های انتخاباتی نشدنی/ خدمت به مردم در نمایندگی  مجلس خلاصه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر، با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، خواستار الگوگیری زنان و دختران از این شخصیت شد و اظهار داشت: زنان در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و از آن طرف انقلاب هم به بانوان ما شخصیت و هویت دینی و اسلامی داد.

امام جمعه بندر دیر با اشاره به آغاز تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نمایندگی یک مسؤولیت است و لقمه چرب و نرمی نیست که برای رسیدن به آن خود را به آب و آتش بزنیم.

وی با تأکید براینکه مسؤولیت‌ها امانت خدا و مردم است، ادامه داد: داوطلبانی که تأیید یا احراز صلاحیت نشدند ناراحت نباشند و  خدا را شکر کنند که مسؤولیت از دوش آنها برداشته شده است.

حسینی عنوان کرد: خدمت کردن به مردم تنها در نمایندگی مجلس خلاصه نمی‌شود و کسانی که در انتخابات تأیید نشدند، اگر  انگیزه الهی دارند می‌توانند در جاهای دیگر به مردم خدمت کنند.

وی گفت: نباید به‌خاطر عدم تأیید یا احراز صلاحیت حرف یا سخنی گفته شود که افرادی که اعتقادی به نظام اسلامی ندارند از آن سوءاستفاده کنند.

خطیب جمعه دیر با اشاره به اینکه اگر هدف مقدس است، وسیله رسیدن به آن هم مقدس است، افزود:  کسی که با دروغ و تخریب دیگران بخواهد موقعیتی به‌دست بیاورد شکست خورده است و پیروزی با او نیست؛  کاندیداها از دادن وعده‌های نشدنی بپرهیزند و مجریان و ناظران انتخابات نیز  اصل بی‌طرفی را رعایت کنند تا در فضایی امن و آرام انتخاباتی خوب و دشمن‌شکن داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم در انتخابات به‌جای تعلقات جناحی به‌دنبال شایسته‌گزینی باشند، یادآور شد: مردم افرادی را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنند که واجد معیارهای اسلام، قرآن و امام و مقام‌معظم‌رهبری باشند.

حسینی با اشاره به چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و تجلیل از مردم به‌واسطه حضور در تشییع این شهید، بیان کرد: تجلیل بزرگ و اساسی‌تر، شناخت مکتب سلیمانی و آن را چراغ راه خود قرار دادن، است.

وی با اشاره به انتشار وصیت‌نامه سردار سپهبد شهید سلیمانی، ابراز کرد: تأکید بر حفظ جمهوری اسلامی و پیروزی از ولایت در جای جای وصیت‌نامه ایشان درج شده است.

امام جمعه بندر دیر افزود: آمریکایی‌ها تصور نمی‌کردند که با شهادت سردار سلیمانی این جو استکبارستیزی و آمریکاستیزی در منطقه شعله‌ور شود و در مجلس عراق لایحه خروج تروریست‌های آمریکایی تصویب و جبهه مقاومت متحد شود.

وی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول