اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

چطور برخی دنبال مذاکره با قاتلان سردارسلیمانی هستند؟

جانشین بدریون بسیج دانشجویی مریانج با بیان اینکه رهبری فرمودند «جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند» گفت: با این وجود چطور برخی به قاتلان سردار عزیزمان درخواست مذاکره می‌دهند؟

چطور برخی دنبال مذاکره با قاتلان سردارسلیمانی هستند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از مریانج، صابر جمشیدی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان انقلابی بودن مردم مریانج را زبانزد همگان عنوان کرد و افزود: مردم این شهر نیز همسوو با مردم استان با حضور در راهپیمایی ۲۲۲ بهمن روزی غرورآفرین و دشمن‌شکن را رقم زدند. 

وی گفت: دشمن بار دیگر با مشاهده حضور پرشور مردم متوجه شد این ملت با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها که منشأ آن تحریم‌های همه‌جانبه استکبار جهانی و همدستان آنهاست پای این نظام و رهبر فرزانه‌اش ایستاده است. 

جانشین بدریون بسیج دانشجویی مریانج با بیان اینکه ما هنوز در جنگ با دشمن هستیم افزود: قبلا بحث تحریم اقتصادی و جنگ اقتصادی مطرح بود اما امروز تحریم و جنگ گسترده و همه جانبه آمریکا و همدستانش را می‌بینیم. 

وی ادامه داد: تحریم‌های دشمن در عرصه نفتی، بانکی، کشتیرانی، صنایع فولاد، تحریم‌های عمرانی، علمی، پزشکی و آزمایشگاهی و صدها تحریم دیگر به قصد از پا درآوردن این کشور اعمال شده است.

جمشیدی گفت: دشمن هر توانی که داشت علیه ایران به کار بسته است حتی در بحث نظامی، سردار سلیمانی عزیزمان را ترور کردند که البته ایران قاطعانه پاسخ آنها را داد. 

وی با بیان اینکه آمریکا بداند در جنگ سرد و تحریم‌های همه‌جانبه‌اش باز این ملت ایران و اسلام است که به وعده الهی پیروز میدان خواهد شد افزود: همه با هم در مقابل زورگویی دشمن مقاومت می‌کنیم. 

جانشین بدریون بسیج دانشجویی مریانج ادامه داد: آن مسئولی که حتی پس از ترور سردارسلیمانی به قاتلان این شهید درخواست مذاکره می‌دهد قطعا از ما نیست.

وی با بیان اینکه رهبری فرمودند «جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند» گفت: با این وجود چطور برخی به قاتلان سردار عزیزمان در خواست مذاکره می‌دهند؟

جمشیدی خطاب به آنها گفت: حتی اگر آنها هم درخواست مذاکره می‌کردند پس از ترور سردار سلیمانی از شما توقع می‌رفت درخواست آنها را رد کنید نه اینکه خودتان درخواست مذاکره بدهید! 

وی با بیان اینکه این افراد چندین بار این راه را انتخاب کردند و به بن بست رسیدند تأکید کرد: کاش اینان یک بار هم کنار این ملت می‌ایستادند تا طعم مقاومت را می‌چشیدند. 

جانشین بدریون بسیج دانشجویی مریانج در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: باید ضمن حضور حداکثری در انتخابات حواسمان به انتخابمان باشد.

وی از مردم خواست نسبت به شرکت دوستان و آشنایان در انتخابات بی‌تفاوت نباشند و در ادامه اظهار کرد: ما برای داشتن آینده‌ای بهتر وظیفه داریم اهمیت انتخابات را برای دیگران آشکار سازیم و خودمان نیز با آگاهی کامل از کاندیداها رای بدهیم نه تحت تاثیر شرایط و تبلیغات آنها.

جمشیدی با بیان اینکه باید سوابق کاندیداها را بررسی کنیم و برنامه‌های آنها را مورد مطالعه قرار دهیم گفت: باید با چشم و گوش باز رای دهیم چراکه آینده ما و فرزندانمان در گرو همین انتخابات است.

وی گفت: اگر چنانچه خواسته یا ناخواسته نمایندگانی که انتخاب کردیم به کشور صدمه بزنند ضرر آن را چندجانبه و چندبرابر خواهیم دید و باید در قبال مردم و خدای خود پاسخگو باشیم. 

جانشین بدریون بسیج دانشجویی مریانج با بیان اینکه باید نماینده اصلح را به مردم معرفی کنیم تأکید کرد: نباید صرفا از روی شعارهای کاندیداها به آن‌ها رای داده شود، باید هر کاندیدا را به طور همه‌جانبه مورد بررسی قرار دهید چراکه به عمل کار برآید به سخنرانی نیست. 

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول