اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کمک رسانی نیروهای ویژه ارتش به ۸۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک چاراویماق و هشترود

فرمانده گروه یازده توپخانه نیروی زمینی ارتش در مراغه گفت: نیرو‌های ویژه گروه ۱۱ توپخانه نیروی زمینی ارتش ۸۰ خودرو را که در برف و کولاک چاراویماق و هشترود گرفتار شده بودند را نجات دادند.

کمک رسانی نیروهای ویژه ارتش به ۸۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک چاراویماق و هشترود

امیر سرتیپ دوم نوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با رسیدن نیرو‌های ویژه گروه 11 توپخانه نیروی زمینی ارتش، ۸۰ خودرو به همراه مسافرانشان  که در برف و کولاک چاراویماق و هشترود گرفتار شده بودند نجات یافتند.

 فرمانده گروه 11 توپخانه نیروی زمینی ارتش در مراغه از  اعزام پنج دستگاه ماشین کرایس سنگین برای کمک رسانی به مناطق برف گیر چاراویماق و هشترود که قابلیت عبور در شرایط سخت برفی و یخبندان دارند خبر داد و افزود: این تجهیزات برای امداد رسانی تا چهار روز در آن منطقه حضور خواهند داشت.

امیر سرتیپ دوم نوری گفت: برای ساکنان روستاهایی هم که راهشان بر اثر کولاک مسدود شده با دو دستگاه خودروی ویژه ارتش کالا‌های مورد نیاز از جمله آذوقه و غذای کنسرو ارسال شده است.

وی افزود: به فرماندار چاراویماق و هشترود اعلام کردیم خودرو‌های امدادی وتجهیزات این گروه ارتش آماده رساندن کمک‌های فرمانداری و هلال احمر به روستا‌های این منطقه است.

انتهای پیام/60002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول