اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امدادرسانی به 1667 نفر از برف و کولاک/ نجات مادر باردار گلستانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از نجات مادر باردار در یکی از روستاهای این استان از برف و انتقال وی به بیمارستان خبر داد.

امدادرسانی به 1667 نفر از برف و کولاک/ نجات مادر باردار گلستانی

محمدعلی هروی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به مسافران در محورهای کوهستانی گلستان اظهار کرد: از عصر روز گذشته که بارش برف در محورهای کوهستانی شدت گرفت، تمامی تیم‌ها، پایگاه‌ها و ایستگاه‌های این جمعیت به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

وی ادامه داد: با توجه به سرمای شدید و شدت بارش برف و گزارش‌های رسیده مبنی بر در راه ماندن مسافران در محورهای کوهستانی گلستان به ویژه محور توسکستان، درازنو، اولنگ و خوش‌ییلاق، تیم‌های امداد و نجات به محورهای مورد نظر اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: از عصر روز گذشته تا ساعت 6 صبح امروز یک هزار و 667 نفر در محورهای کوهستانی استان گلستان امدادرسانی شدند.

هروی بیان کرد: برای این افراد خدمات رهاسازی از برف و کولاک، کمک در بستن زنجیر چرخ و انتقال به محل امن ارائه شده است.

وی تاکید کرد: در این مدت 52 نیروی امدادگر و نجاتگر در قالب 18 تیم با استفاده از چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه ست نجات، پنج دستگاه خودروی کمک‌دار سبک، یک دستگاه ایسوزو و یک دستگاه مینی‌بوس به مردم خدمت‌رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: این خدمت برای بیش از 420 خانوار ارائه شده است و همچنان این خدمت‌رسانی ادامه دارد.

هروی بیان کرد: برای این افراد 150 تخته پتو، 70 بسته غذایی 72 ساعته و 60 بطری آب معدنی توزیع شده است.

نجات مادر باردار از برف و کولاک و انتقال به بیمارستان

وی اضافه کرد: در یکی از مواردی که جمعیت هلال احمر بامداد امروز عملیات موفقیت آمیزی را انجام داد، عملیات نجات و انتقال مادر باردار از یکی از روستاهای صعب‌العبور استان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: ساعت دو بامداد امروز در پی تماس مردمی با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر استان، نیاز به کمک یک مادر بارداد در روستای «سیاه رودبار» شهرستان علی‌آبادکتول گزارش شد.

هروی بیان کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه «زرین‌گل» به همراه تکنسین اورژانس به محل که دارای مسیر صعب‌العبور بود اعزام شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در این عملیات موفق، مادر باردار به بیمارستان بقیه‌الله شهرستان علی‌آبادکتول منتقل شد.

هروی بیان کرد: این عملیات ساعت چهار و 40 دقیقه صبح امروز به پایان رسید اما عملیات امداد و نجات و خدمت به مسافران در مسیرهای کوهستانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/83004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول