اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دو روستای دیگر در مسیر حلب - ادلب آزاد شد

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند دو روستای دیگر را در غرب استان حلب و در مسیر جاده حلب-ادلب که یکی از آن دو از مقرهای مهم النصره بود، آزاد کنند.

دو روستای دیگر در مسیر حلب - ادلب آزاد شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود در غرب حلب، روز جمعه روستای «اورم الصغری» را آزاد کردند و ساعاتی بعد موفق شدند «اورم الکبری» را نیز تحت کنترل خود در بیاورند. 

مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» -نزدیک به مخالفان- گزارش کرد که «نیروهای نظام و نیروهای مسلح وابسته به آن، موفق شدند شهرک اورم الکبری در غرب استان حلب را بعد از حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید، تحت کنترل خود بگیرند».

دیدبان اواخر جمعه‌شب گزارش کرد که درگیری‌های شدید در محور جمعیة الرضوان و جمعیة المناهل و محور کفر تعال در غرب استان حلب هنوز ادامه دارد.

خبرگزاری سوریه (سانا) نیز جمعه شب گزارش کرد که یگان‌های ارتش روز پنجشنبه پس از آزادسازی روستای کفرجوم و دو منطقه جمعیة المهندسین اولی و الثانی (در جنوب اوروم الصغری)، عملیات خود علیه تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی متحد آن در چند محور به سمت روستای أورم الصغری واقع در غرب جاده بین‌المللی حلب-دمشق را ادامه داده و مقرهای تروریست‌ها و استحکامات آن‌ها را هدف آتش‌بار خود قرار دادند.


موقعیت اوروم الصغری

 

همزمان با آن یگان‌های ارتش سوریه همچنان به پاکسازی منطقه الراشدین-۴ از تروریست‌ها و مین‌های کار گذاشته شده در این منطقه ادامه داده و شبکه‌ای از تونل‌های مجهز به دستگاه‌های تهویه و نیز استحکامات تروریست‌ها به همراه مقادیری اسلحه و مهمات از جمله خمپاره و گلوله‌های متنوع دست یافتند.

همچنین تعدادی از مین‌ها و بمب‌های دست‌سازی که تروریست‌ها برای جلوگیری از پیشروی یگان‌های ارتش کار گذاشته بودند، کشف و خنثی شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول