اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک شیراز: پوشاک، شب عید گران نمی شود

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک شهرستان شیراز گفت: در آستانه عید هیچگونه کمبود و افزایش قیمتی در بخش پوشاک نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک  شیراز: پوشاک، شب عید گران نمی شود

خدابخش رضایی در گفت و گو با خبرنگار فارس از شیراز، در خصوص اقدامات اتحادیه برای مبارزه با قاچاق بخش پوشاک، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر ضمن آنکه تولیدکنندگان از حمایت خود دریغ نمی‌کنند، مبارزه جدی در خصوص قاچاق پوشاک نیز اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میزان قاچاق در حوزه پوشاک از ابتدای سال تاکنون کاهش داشته، ادامه داد: در این مدت با قاچاق به صورت جدی مبارزه شده و علاوه بر آن، افزایش نرخ ارز بر این صنعت تأثیرگذار بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک شیراز افزود: از مردم می‌خواهیم با تقاضای پوشاک ایرانی، به این کالا اهمیت دهند و با رویکرد جدید موفقیت‌های خوبی را در سال آینده رقم بزنند.

رضایی بیان کرد: بخش زیادی از کالاهای باکیفیت ما در گذشته با نام برندهای خارجی ارائه می‌شد؛ در حالی که امروزه با حمایت از کالای ایرانی، تولیدکنندگان ما جسارت پیدا کرده اند که تمام تولیدات خود را با افتخار ساخت ایران اعلام کنند.

وی تأکید کرد: مردم از فروشگاه هایی خرید کنند که روی کالاها قیمت گذاری شده باشد؛ زیرا فروشندگانی که قیمت کالاها را درج نمی کنند متخلف اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک شیراز اضافه کرد: شهروندان می توانند از طریق سامانه 124 یا با شماره گیری 32340000 شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/9810004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول