اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

روزشمار هفته منابع طبیعی اعلام شد

مسؤول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از اعلام روزشمار هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت: شعار هفته نهال‌کاری امسال« نهالکاری همگانی، برای ایرانی سرسبز» است.

روزشمار هفته منابع طبیعی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، مهدی نوربخش با اشاره به اهمیت حفاظت از درختان اظهار کرد: منابع طبیعی تکیه‌گاهی مطمئن برای توسعه اقتصادی و اجتماعی به شمار می‌رود.

مسؤول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان این که هفته منابع طبیعی در ایران از 15 تا 22 اسفندماه است، افزود: این هفته فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ درختکاری است.

وی همچنین از اعلام روزشمار هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت: شعار هفته نهال‌کاری امسال«نهالکاری همگانی، برای ایرانی سرسبز» است.

به گفته نوربخش روزشمار این هفته به ترتیب ذیل است: پنجشنبه 15 اسفند: روز درختکاری، جمعه 16 اسفند: منابع طبیعی، فرهنگ بسیج، رسانه و تشکل‌های مردم نهاد، شنبه 17 اسفند: منابع طبیعی،آموزش، پژوهش و ترویج، یکشنبه 18 اسفند: منابع طبیعی، سنت الهی، سیره علوی، و مسؤولیت اجتماعی، دوشنبه 19 اسفند: منابع طبیعی، نهضت سبز،احیا و توسعه جنگل ها و مراتع و مقابله با بیابانزایی، سه شنبه 20 اسفند: منابع طبیعی، حفاظت، قانون، همیاران طبیعت، چهارشنبه 21 اسفند: منابع طبیعی، آبخیزداری و آبخوانداری، مقابله با سیل و خشکسالی و روز پنجشنبه 22 اسفند ماه که همزمان با روز شهدا نیز است، به نام منابع طبیعی، انقلاب اسلامی، زنده و پویا نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول