اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

باقرزاده: در لهستان کار را تمام می کنیم/ شمشیربازی می تواند پنجمین رشته مدال آور ایران در المپیک باشد

رییس فدراسیون شمشیربازی ایران از احتمال 95 درصدی سهمیه 4 نفری شمشیربازی ایران در بازی های المپیک 2020 خبر داد.

باقرزاده: در لهستان کار را تمام می کنیم/ شمشیربازی می تواند پنجمین رشته مدال آور ایران در المپیک باشد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فضل الله باقرزاده با اشاره به اعزام تیم ملی سابر ایران به لهستان در اواخر هفته جاری اظهار داشت: حضور تیم ملی سابر شمشیربازی با ترکیب 4 ششمیرباز به بازی های المپیک با احتمال 95 درصد قطعی شده اما مسابقات جام جهانی لهستان بهترین فرصت برای قطعیت 4 سهمیه ایران است.

رییس فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: تیم ملی شمشیربازی ایران فرآیند بسیار خوبی را برای کسب سهمیه طی کرده و حتی بعد از جام جهانی لهستان دو جام جهانی دیگر هم برای کسب سهمیه فرصت داریم اما تلاش ما این است در همین لهستان کار را تمام کنیم.

 

باقرزاده از وضعیت علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد رهبری و محمد فتوحی ابراز خرسندی کرد و گفت: در حد ظرفیت و پتانسیل وجود امکانات خوبی را برای ملی پوشان فراهم کردیم و با توجه به هدایت خوب پیمان فخری سرمربی تیم هم امیدواری بسیار زیادی برای کسب مدال المپیکی داریم تا این رشته به پنجمین رشته مدال آور ایران در بازی های المپیک تبدیل شود.

وی در پایان گفت: شمشیربازی ایران سیر صعودی طی کرده، در بازی های المپیک 2012 یک سهمیه داشتیم این سهمیه در المپیک ریو به دو نفر رسید و اکنون با 4 سهمیه در صدد کسب مدال المپیکی هستیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول