اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ساخت ۲ مرکز بهداشتی در همدان

مسوول گروه توسعه شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان همدان از ساخت دو مرکز بهداشت با کمک مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد.

ساخت ۲ مرکز بهداشتی در همدان

امیر ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ساخت دو مرکز بهداشتی با کمک خیرین توسط مرکز بهداشت همدان اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستای قاسم آباد و پایگاه سلامت کوی محمدیه با کمک خیرین ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرکز خدمات جامع سلامت قاسم‌آباد در زمین قبلی پایگاه سلامت این روستا در فضای مناسب سه‌طبقه‌ای احداث خواهد شد گفت: در این مرکز خدمات پزشکی، مامایی، دارویی، پرستاری و نیز ارائه مراقبت‌های سلامت توسط مراقبان ارائه خواهد شد.

مسوول گروه توسعه شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه روستای قاسم آباد دارای ۲ هزار و ۳۳۵ خانوار است و به دنبال ساخت مرکز جامع سلامت در این منطقه هستیم افزود: این پروژه با پیمانکار عقد قرارداد شده و فاز اول آن پایان یافته و منتظر فاز بعدی شامل کشیدن دیوارها و نازک‌کاری هستیم.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ۷۰۵ متر مربع و دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است بیان کرد: اعتبار اولیه آن ۶۷۵ میلیون تومان بوده و برای تکمیل نیاز به کمک خیرین است.

ربیعی با بیان اینکه یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای این پروژه نیاز است خاطرنشان کرد: امیدواریم دیوارکشی و نازک آن انجام شود که در حال حاضر نیاز به کمک خیرین به ویژه خیرین قاسم‌آباد هستیم.

وی با اشاره به اینکه پایگاه سلامت کوی محمدیه نیز ساخته می‌شود که زمین آن به مرکز بهداشت شهرستان همدان اهدا شده است گفت: پیگیر هستیم با کمک مجمع خیرین سلامت همدان آن را هم احداث کنیم.

مسوول گروه توسعه شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه کوی محمدیه شامل ۳ هزار و ۳۸۳ نفر جمعیت و یک‌هزار و ۱۱۷ خانوار است که به دنبال بهره‌مندی آنها از خدمات این پایگاه سلامت هستیم افزود:‌ فاز اول پروژه به اتمام رسیده و ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای این پروژه هزینه شده که در فاز اولیه اعتبار اولیه مورد نیاز ۳۷۰ میلیون تومان بود بیان کرد: در فاز بعدی یعنی نازک‌کاری نیاز به ۵۳۲ میلیون تومان است.

ربیعی با بیان اینکه در حال حاضر قسمت سفت‌کاری در حال انجام است و نیاز به ۹۰۰ میلیون تومان داریم که امیدواریم خیرین به ویژه خیرین کوی محمدیه مساعدت کنند تا آن نیز محقق شود گفت: این پایگاه سلامت در زمینی به ۲۶۶ متر مربع احداث می‌شود که توسط خیرین کوی محمدیه اهدا شده و با توجه به قیمت منطقه مساعدت خوبی شده که برای ادامه کار نیز نیاز به کمک‌هایی داریم.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول