اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اختصاصی/ شهردار زنجان فردا معرفی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به برگزاری جلسات بررسی گزینه‌های شهرداری زنجان گفت: فردا شهردار جدید زنجان معرفی می‌شود.

اختصاصی/ شهردار زنجان فردا معرفی می‌شود

حمیدرضا حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی هفته گذشته و امروز جلساتی در ارتباط با انتخاب شهردار زنجان برگزار و نظرات اعضا احصا و رزومه دو گزینه بررسی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه قبلا برنامه‌های سعید امیدی و سعید عباسی بررسی شده بود، تصریح کرد: احتمال دارد که دو گزینه دیگر نیز به این مجموع البته پس از بررسی مدارک اضافه شود که در صورت تطبیق مدارک، به شورا دعوت خواهند شد که سوابق کاری خود را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: در نهایت پس از بررسی گزینه‌ها، شهردار منتخب زنجان تا پایان وقت اداری و یا بعدازظهر فردا معرفی خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان نیز در همین باره به خبرنگار فارس گفت: تاکید بنده بر انتخاب شهردار بومی است، چرا که در شهر زنجان افراد توانمند بسیاری برای تصدی این سمت داریم.

عباس راشاد در ارتباط با ملاک‌های انتخاب شهردار نیز گفت: مهمترین دغدغه ما تعهداتی است که از کاندیداها در ارتباط با پروژه‌ها، شفافیت مالی، نحوه تامین بودجه، بحث آسفالت، صلاحیت افرادی که با شهردار کار می‌کنند، خواهد بود.

انتهای پیام/73005/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول