اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ترافیک بلوار زائر نقطه ضعف نوروز 98 بود

دبیر شورای ترافیک استان قم گفت: وجود ترافیک در بلوار زائر هم جزو نقاط ضعف ترافیکی شهر قم در ایام نوروز سال 1398 بود که به دنبال برطرف کردن این نقطه ضعف در نوروز سال آینده خواهیم بود.

ترافیک بلوار زائر نقطه ضعف نوروز 98 بود

وحید مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نقاط ضعف ترافیکی شهر قم اظهار کرد: کمبود پارکینگ در شهر قم در ایام نوروز یکی از نقاط ضعف است که از گذشته وجود داشته است.

وی ادامه داد: وجود ترافیک در بلوار زائر هم جزو نقاط ضعف ترافیکی شهر قم در ایام نوروز سال 1398 بود که به دنبال برطرف کردن این نقطه ضعف در نوروز سال آینده خواهیم بود.

دبیر شورای ترافیک استان قم افزود: خط کشی خیابان‌های شهر قم از 10 اسفند به بعد شروع می‌شود، همچنین شهرداری تابلوهای زیادی را خریداری کرده و به دنبال نصب این تابلوها برای راهنمایی شهروندان قمی و زائرین تا پیش از شروع تعطیلات نوروزی است.

مقدم با اشاره به اقبال مردم به ناوگان حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: با توجه به گران شدن قیمت بنزین انتظار افزایش استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفر به شهر قم را داریم و تدابیر لازم را در این خصوص اندیشیدیم.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول