اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

راهداری، پلیس راه بجنورد را احداث کرده است / مشکل ساعت زدن رانندگان حل می شود

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه احداث پلیس راه بجنورد به آشخانه از سوی راهداری انجام شده است، گفت: مشکل رانندگان عمومی برای ساعت زدن، با احداث اتاقکی در این پلیس راه حل می شود.

راهداری، پلیس راه بجنورد را احداث کرده است / مشکل ساعت زدن رانندگان حل می شود

علیرضا مظاهری در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت پلیس‌راه جدید خروجی بجنورد به سمت جنگل گلستان اظهار کرد: در جانمایی پاسگاه‌های پلیس‌راه نیروی انتظامی و ادارات حمل‌ونقل و راهداری جاده‌ای نقش دارند و محل‌های موردنظر خود را برای این کار پیشنهاد می‌دهند.

وی خروجی و ورودی‌های مراکز استان را ازجمله نقاط موردنظر برای احداث پاسگاه‌های پلیس‌راه بیان کرد و افزود: پاسگاه بجنورد- آشخانه نیز از همین نوع پاسگاه‌ها است که باید تمهیدات لازم برای استفاده مناسب‌تر از آن در نظر گرفته شود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی درباره برخی گلایه‌های رانندگان برای ساعت زدن گفت: در پاسگاه پلیس‌راه بجنورد به شیروان این مشکل با تعبیه اتاقک و احداث پل هوایی حل‌شده که رانندگان خودروهای عمومی از این روش‌ها اقدام به ساعت زدن می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه پاسگاه پلیس‌راه بجنورد به آشخانه در ابتدای کار است، خاطرنشان کرد: جانمایی نهایی و احداث پاسگاه پلیس‌راه با راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است، که باید در این موضوع نیز اتاقکی را تعبیه می‌کردند تا مشکل رانندگان حل شود.

مظاهری در انتها از رفع این مشکل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تأمین تجهیزات نظامی، انتظامی و مخابراتی به همراه نیروی انسانی با مجموعه ناجا است اما رفع مشکل با تعبیه اتاقک نیز از سوی نیروی انتظامی در آینده نزدیک محقق می‌شود.

گفتنی است برخی از رانندگان گلایه‌های متعددی در راستای عدم جانمایی مناسب پلیس‌راه بجنورد به آشخانه برای ساعت زدن اعلام کرده بودند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول