اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دهمرده:‌ مردم به نماینده‌ مجلسی رای دهند که مرعوب استکبار نشود

نماینده زابل در مجلس با بیان اینکه مردم باید به نماینده‌ای رای دهند که مرعوب استکبار نشود، گفت: وکیل مردم نباید به جز رهبری و ولایت فقیه خط قرمز دیگری داشته باشد.

دهمرده:‌ مردم به نماینده‌ مجلسی رای دهند که مرعوب استکبار نشود

حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره شاخص‌های نماینده اصلح اظهار داشت:‌نماینده مجلس باید صداقت داشته و برای خدا کار کند. ضمن اینکه خدمت به خلق خدا همواره در دستور کارش باشد.

وی افزود: وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی باید همواره خود را در مسیر رهبری و ولایت فقیه بداند و در برابر دشمنان شجاعت و شهامت داشته باشد. ضمن اینکه نباید وامدار حزب و گروه‌ها باشد.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ خط قرمزی جز رهبری و ولایت در کشور وجود ندارد. 

دهمرده گفت: ایستادگی نماینده مجلس در برابر آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و استکبار جهانی از دیگر الزامات یک نماینده اصلح است.  به همین دلیل می‌طلبد که در برابر دشمنان مرعوب نباشد.

وی افزود: شفافیت در امورات مختلف و همچنین پرهیز از مراودات با خاندان زر و زور، ثروت و رانتخواری از موضوعاتی است که مردم باید به آن دقت کنند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با وجود گلایه‌های مختلفی که از برخی مسئولان کشور دارند اما به خوبی مسیر را تشخیص داده و وظایفث‌شان را انجام می‌دهند لذا قطعاً انتخابات دوم اسفند پرشور و دلگرم‌کننده و با حضور انبوه مردم برگزار خواهد شد چرا که این انقلاب از آن مردم است و ملت ما همواره خود را در صحنه‌ها و میادین می‌بینند.

دهمرده از مسئولین خواست که به ملت بزرگ ایران خدمت کرده و همواره خود را خادم بدانند، ضمن اینکه وظیفه آنها امیدواری کشور است نه ایجاد یأس و فتنه‌افکنی.

وی ادامه داد:‌ مردم باید حساب چند مدیر و مسئول  سواستفاده‌چی را از کل نظام جدا کنند اگر مردم در صحنه حضور نداشته باشند دشمن امیدوار شده و می‌تواند همان سرنوشتی که برای برخی کشورهای همسایه ایجاد کرده‌اند را در ایران تکرار کنند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی به دنبال تضعیف محور مقاومت است تا در نهایت به ایران برسند. لذا بر همه ایرانیان لازم است که ضمن حمایت از ایران اسلامی در هر نقطه‌ای از دنیا که سرچشمه‌ای از گروه‌های مقاومت در آنجا وجود داشت از آن حمایت و پشتیبانی کنند.

دهمرده خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مسئولین نالایق به اندازه کافی بهانه برای انتقاد مردم به آنها داده‌اند تا دشمنان از این وضعیت سواستفاده کنند.

وی افزود:‌ ای کاش برخی مسئولین از وقایع گذشته درس عبرت گرفته و در برابر مردم حیا کنند و تمام انرژی خود را صرف خدمت به ملت ایران کنند. 

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست تا برای انتخاب نماینده اصلح در مجلس با بصیرت و شناخت لازم اقدام کرده و فردی پاکدست، فعال و شجاع انتخاب کنند که در برابر استکبار جهانی مرعوب نباشد.

دهمرده خاطرنشان کرد: یکی از وظایف وزارت کشور آن است که انتخابات مطلوب برگزار کند. 

وی افزود:‌ متأسفانه برخی مدیران و مسئولان در کشور غاصب هستند و بر صندلی مدیریتی نشسته‌اند که برای آن تعدادی زیادی جوان شهید و جانباز شده‌اند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم باید نماینده انقلابی و جهادی انتخاب کنند تا مشکلات کشور سریع‌تر رفع شده و کشور به ریل انقلاب بازگردد ضمن اینکه مردم نباید به نماینده‌ای رأی دهند که متأسفانه به فکر نظام بعدی است و توجهی به جمهوری اسلامی ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول