اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

همکاری 16هزار نفر در برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در برگزاری انتخابات در استان، ۱۶ هزار نفر همکاری می‌کنند، گفت: به همه افرادی که خود را در محک آزمایش مردم قرار می‌دهند اطمینان می‌دهیم وظیفه ما صیانت و دفاع از آرای مردم است.

همکاری 16هزار نفر در برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی با بیان اینکه قوه مقننه یکی از مهمترین و اساسی‌ترین قوای کشور است، گفت: به لحاظ حقوقی وظیفه قوه مقننه اصلاح و وضع نظم و قوانین کشور و نظارت بر اجرای قوانین مصوب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق مشارکت حداکثری، افزود: رسانه‌ها و گروه‌های تاثیرگذار، مردم را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رای تشویق کنند.

وی اقتدار نظام را ناشی از حضور و همراهی مردم دانست و خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات تضمین‌کننده قدرت ملی است.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسؤولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی برگرفته از حضور مردم است و اراده مردم توسط صندوق‌های رای مشخص می‌شود، مجریان برگزاری انتخابات امانت‌دار این رای هستند و تمام تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم به کار گرفته‌اند.

مردانی یادآور شد: ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از ۱۰ ماه گذشته در راستای تأمین سلامت و امنیت و برگزاری پرشور انتخابات تشکیل شده و ماموریت هر یک از دستگاه‌ها مشخص شده است.

وی با بیان اینکه در برگزاری انتخابات در استان، ۱۶ هزار نفر همکاری می‌کنند، گفت: به همه افرادی که خود را در محک آزمایش مردم قرار می‌دهند اطمینان می‌دهیم وظیفه ما صیانت و دفاع از آرای مردم است.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری توصیه کرد: همه نامزدهای حاضر در عرصه رقابت باید قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و شایستگی‌ها و سوابق خود را برای مردم ارائه کنند.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول