اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مدیران، مشارکت مردمی در انتخابات را افزایش دهند / طرح «سفیران مشارکت» اجرا می‌شود

استاندار خراسان شمالی در جمع مدیران استان با رونمایی از طرح سفیران مشارکت گفت: این طرح با حضور مدیران در شهرستان‌های مختلف برای افزایش حضور و مشارکت مردمی انجام می‌شود.

مدیران، مشارکت مردمی در انتخابات را افزایش دهند / طرح «سفیران مشارکت» اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از بجنورد، محمدعلی شجاعی امشب در نشست مدیران اجرایی استان برای تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: در برگزاری انتخابات، صحت، سلامت و نظارت در کل کشور وجود دارد و ما باید فعالیت فراتری برای حضور مردم انجام دهیم.

وی افزود: این چند روز را نباید بنشینیم زیرا مردم استان ما نشان داده‌اند علی‌رغم نداشته‌ها و کم‌کاری‌ها برتر هستند و می‌طلبد یک موج ایجاد کنیم که این موج تا جمعه حرکت کند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اهمیت انتخابات تصریح کرد: در فضای بین‌المللی همه منتظر هستند تا ببینند درصد مشارکت چقدر می‌شود زیرا ما قدرتی جز مردم نداریم و برای همین است که تاکنون ایستاده‌ایم.

وی در ادامه خطاب به مدیران گفت: مدیران فقط نشان ندهند که وارد میدان شده‌اند و مهم‌ترین کار زندگی شما در این چند روز انتخابات شود و برای کار اجرایی از افرادی استفاده کنید که ذهن مردم را خراب نکند و این افراد را حذف کنید و تعارف نکنید زیرا این فرد هیچ‌گاه به درد نمی‌خورد خصوصاً در این زمان‌حساس.

شجاعی همچنین از یک طرح برای سنجش فعالیت مدیران در انتخابات رونمایی کرد و تأکید کرد: برای اینکه روز آخر اندازه‌گیری کنیم، شهرستان به شهرستان را در دست مدیران خاص داده‌ایم تا همه بدانند که باید جواب دهند.

وی افزود: مدیران گروه‌هایی به نام سفیران مشارکت با حضور تمام اقشار ایجاد کرده و این گروه‌ها ریزترین کار جناحی در شهرستان‌ها نباید داشته باشند و فقط نیت پاک افزایش مشارکت وجود داشته باشد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی برگزاری ۴۴۰ جلسه در این چند روز با اقشار مختلف مردم و با حضور حدود ۱۳۲ هزار نفر را وظیفه مدیران عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این یک هفته گروه‌های سیاسی آتش‌بس اعلام کنند و به هم نپرند.

وی افزود: به هیچ مدیر فضای مجازی که بر طبل عدم مشارکت می‌کوبد حتی ۲ ساعت نباید رحم کرد تا نتواند تأثیرگذار باشد و لازم است از تمام ظرفیت‌های تبلیغی برای افزایش مشارکت استفاده کرد.

شجاعی خطاب به حوزه علمیه نیز گفت: حوزه‌های علمیه مانند محرم که طلبه‌ها را به کل استان می‌فرستند در این چند روز نیز طلبه‌ها را اعزام کند زیرا اهمیت انتخابات کمتر از آن زمان نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول