اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

زنگ هوشمند در مقابله با دزدان موفق نیست

نتایج یک بررسی در مورد زنگ‌های هوشمند رینگ نشان می‌دهد که این زنگ‌ها در مقابله با دزدان موفق نیستند و دوربین‌های آنها نمی‌توانند به خوبی جنایتکاران را تشخیص دهند.

زنگ هوشمند در مقابله با دزدان موفق نیست

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، تصاویر ویدئویی که توسط زنگ‌های هوشمند رینگ ضبط شده و برای پلیس ارسال می‌شوند، کیفیت و کارآیی لازم را ندارند و تحقیقاتی که توسط ان بی سی نیوز در این زمینه انجام شده ثابت می‌کند پلیس چندان از آنها برای یافتن دزدها و دستگیری آنها استفاده نکرده است.

 

از مجموع ۴۰ نهاد قضایی و پلیسی که در جریان این بررسی با آنها گفتگو شده و اطلاعاتی را از طریق دوربین‌های رینگ دریافت کرده‌اند،تنها ۱۳ نهاد اعلام کرده‌اند که بر مبنای تصاویر دوربین‌های رینگ موفق به دستگیری دزدان و جانیان شده‌اند.

از این ۱۳ نهاد ۲ نهاد هم تنها موفق به حدس و گمان‌هایی خام و نه قطعی شده‌اند. نکته جالب اینکه علیرغم بی کیفیت بودن تصاویر زنگ‌های رینگ،هیچ یک از سازمان‌های قضایی و امنیتی و پلیسی حاضر نشده‌اند در این زمینه گزارشی تهیه کرده یا شرکت رینگ را در جریان قرار دهند.

رینگ پیش از این مدعی شده بود ارتقای کیفیت زنگ‌های هوشمند این شرکت و به خصوص دوربین‌های آنها به کاهش ۵۵ درصدی دزدی در محله‌های لس آنجلس منجر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول