اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انجام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات شایسته در روز دوم اسفند فراهم شده است.

انجام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط  عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، لیلا محمدیان در جلسه ستاد انتخابات این استان گفت: کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری  پس از تشکیل این ستاد، ماموریت‌های خود را در حوزه مالی، پشتیبانی و حمل و نقل با هدف هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیگیری کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: این کمیته همچنین  به صورت منظم اقدام ‌به برگزاری جلسات به منظور بررسی و پیش‌بینی امکانات و تجهیزات لازم و مورد نیاز کرده است و با نزدیک شدن به موعد انتخابات این جلسات به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی تمامی ملزومات شعب اخذ رای، پیش‌بینی خودروهای لازم و انتقال دستگاه‌های احراز هویت به حوزه‌های انتخابیه سراسر استان از جمله اقدامات این کمیته در روزهای گذشته بوده است، اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با ادارات استان به منظور تأمین خودروهای مورد نیاز در روز انتخابات انجام شده است و بر اساس قانون تمامی مدیران موظف به همکاری در این زمینه هستند.

محمدیان با اشاره به پیش‌بینی احتمال در صورت وقوع بارش برف و باران در برخی نقاط استان خاطر نشان کرد: خودروهایی از قبیل اتوبوس، مینی‌بوس و خودروهای کمک‌دار مناسب برای حمل و نقل نیروهای اجرایی، نظارت و انتظامی و حضور در مناطق سخت‌گذر و برف‌گیر تدارک دیده شده ‌است.

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری  تصریح کرد: این استان یکی از استان‌هایی است که همواره بر اساس برنامه‌های مدون فعالیت‌های خود را دنبال کرده است و هماهنگی‌های لازم با فرمانداران به منظور رفع کاستی‌ها و کسری امکانات انجام شده است.

محمدیان خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود به منظور حضور در مناطق برف‌گیر استان مثل شهرستان کوهرنگ، یک دستگاه بالگرد در روز انتخابات در اختیار ستاد انتخابات استان قرار گیرد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول