اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افزایش 30 درصدی پرونده‌های تعزیرات حکومتی در شهرکرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: پرونده‌های واصله در این اداره نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش 30 درصدی پرونده‌های تعزیرات حکومتی در شهرکرد

محمدرضا عمرون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به افزایش پرونده‌های واصله در تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری نسبت به سال گذشته گفت: از فروردین ماه سال جاری تا پایان دی ماه، ۶هزار و ۹۵ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق واصل شده است که از این تعداد پرونده به ۵ هزار و ۹۲۸ فقره رسیدگی شده و میزان محکومیت بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در ۱۰ ماهه سال گذشته ۴ هزار و ۶۵۶ پرونده وجود داشت که در سال جاری ۳۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی افزود: امسال گشت‌ها و بازرسی‌ها با توجه به اتفاقات مربوطه به قیمت ارز و بازار، افزایش زیادی داشته است.

عمرون با بیان اینکه در ۱۰ ماه سال جاری ۳۴۹ گشت مشترک در استان انجام شد، خاطرنشان کرد: در این مدت از ۲ هزار و ۳۴ واحد صنفی بازرسی شد، ۴۸۹ واحد صنفی تخلف داشتند، ۶۹۸ واحد بدون تخلف بوده و از آنها تشکر شد و به ۷۴۷ واحد تذکر دادیم که در نهایت بازرسی‌های مشترک، ۵۵۳ فقره پرونده تشکیل شد.

وی ادامه داد: تعداد گشت‌های مشترک در سال گذشته ۲۳۷ گشت بوده، از ۱۲۸۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد و ۹۳ پرونده تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصادره ۱۹ ماشین در بحث قاچاق تصریح کرد: کالاهای این خودروها ضبط، متخلفین به جزای نقدی محاکمه شده و خودروها به نفع دولت مصادره شدند.

عمرون بیان کرد: همچنین در بحث منابع طبیعی در ۱۰ ماه گذشته، ۲۶۰ پرونده وارد شد که ۲۳۸ پرونده مختومه شده و متخلفین بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال محکومیت جزای نقدی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۲ بازرسی مشترک در بحث تجهیزات پزشکی، ۳۷ گشت مشترک در بحث آرایشگاه‌های زنانه، ۶۰ بازرسی مشترک در جایگاه‌های سوخت و ۶۵ گشت مشترک لوازم بهداشتی و آرایشی در این ۱۰ ماه سال جاری انجام شد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول