اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۷۹۰/ شهید علیزاده خدابنده‌لو: خواهران! حجاب شما تیری بر قلب دشمنان است

شهید علیزاده خدابنده‌لو در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهرانم! شما با حجابتان خارى باشید در چشم دشمنان چون حجاب شما چون سلاح من تیرش به قلب دشمن مى‌نشیند.

۷۹۰/ شهید علیزاده خدابنده‌لو: خواهران! حجاب شما تیری بر قلب دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید علیزاده خدابنده‌لو:

بسمه تعالى

الا بذکر الله تطمئن القلوب «آگاه باشید که با نام خدا دلها آرام مى‌گیرد».

خدایا به نام تو و براى تو و به عشق تو وصیت‌نامه‌ام را آغاز مى‌کنم، امید به کرامت تو دارم که مورد قبول تو و ملت شهیدپرور ایران قرار بگیرد تا بدانند بنده با صداقت و اخلاص و آگاهى کافى این راه را انتخاب کردم و به شایعه‌پران‌ها و به کودن‌ها مى‌خواهم بگویم من خداى خویش را بهتر از همه شناختم اینقدر کور و کر و لال نباشید یک مقدار به فکر خودتان باشید و یک مقدار به اصل خویش رجوع کنید و بدانید از کجا آمده‌اید و به کجا خواهید رفت. این دنیا براى امتحان خلق شده و من مى‌خواهم روسفید پیش معبود خویش بروم.

حمد و سپاس خدا را که ما را از خاک خلق و روح خویش را در ما دمید و چنین پیامبرى به ما عطا نمود و درود و سلام به امام زمان(عج) و دادگستر جهان و درود و سلام به نایب بر حقش رهبر کبیر انقلاب حسین ابراهیم دوران و عیسى عصر و موسى تاریخ و پیامبر قرن خورشید درخشان و ماه تابان و ناجى انقلاب اسلامى ایران، خمینى کبیر و درود و سلام به شهید راه حق و حقیقت که اخلاص و مخلص جان را در برابر معشوق خویش ناچیز دانستند و جامعه خویش را از فساد و ظلم پاک کردند، انسانیت و شرف به جامعه بخشیدند و درود و سلام به رزمندگان جان بر کف که جان را در طبق  اخلاص نهادند و اکنون علیه خصم زبون در روز چون شیر مى‌جنگند و در شب چون عارفان نماز شب به پا مى‌دارند. درود و سلام به خانواده‌هاى محترم شهدا و بر شما خانواده عزیزم که در آینده از این خانواده خواهید شد.

پدر بزرگوار و مادر عزیز امروز روز امتحان و روز یارى حسین و لبیک گفتن به نداى هل من ناصر اوست اگر کمى دیر بجنبیم دیر مى‌شود و امکان دارد پیش خداى خویش گناهکار بحساب بیاییم.

من این زندگى مادى را نمى‌خواهم، زندگى را که در آن ننگ باشد با خون خود چنان سیلى به یزیدیان زمان مى‌زنم تا اینکه بداند من این را از امام حسین(ع) یاد گرفتم. او زمانى که مى‌خواست شهید شود فرمود اگر دین محمد(ص) با خون من آبیارى می‌شود پس اى شمشیرها بر من ببارید من هم مى‌گویم اگر دین محمدى خمینى با خون من زنده مى‌شود، پس اى گلوله‌ها و خمپاره‌ها بر من ببارید تا اسلام زنده شود.

و بارى پدر و مادر مهربانم صبر و استقامت در راه خدا پیشه کنید زیرا صبر از بهترین چیزهاست و مقاومت‌هایتان می‌تواند مشت محکمى بر دهان از خدا بی‌خبران باشد و مادرجان همچون لیلا مقاوم باش که على‌اکبرش در جلوی چشمش شهید و همسر عزیزم همچون زینب و رباب باش که بدانى امام حسین(ع) براى چه شهید شد و باز مادرجان افتخار کن که همچون جوانى از دامن خود پرورش دادى که در راه حسین زهرا فدا شود که انشاءالله فرداى قیامت پیش زهرا(س) روسفید خواهى بود نکند ناراحتى کنى که دشمنان اسلام شاد شوند.

و برادران و خواهران عزیزم نماز و روزه و واجبات خویش را خوب انجام دهید و امام و جبهه را فراموش نکنید و از فرمایشات امام به نحو احسن استفاده کنید؛ خواهرانم شما با حجابتان خارى باشید در چشم دشمنان چون حجاب شما چون سلاح من تیرش به قلب دشمن مى‌نشیند و از دوستان و آشنایان درخواست دارم راه شهدا را ادامه دهند و از همه آشنایان مى‌خواهم مرا حلال کنند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته ، به امید دیدار در قیامت  

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول