اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

2 هزار رکورد اطلاعاتی در بانک جامع جشنواره خوارزمی در دسترس قرار گرفت

دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با اشاره به راه‌اندازی بانک اطلاعاتی برگزیدگان جشنواره خوارزمی، گفت: 2000 رکورد برای بازیابی اطلاعات در این سامانه در دسترس است.

2 هزار رکورد اطلاعاتی در بانک جامع جشنواره خوارزمی در دسترس قرار گرفت

علی الیاسی دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به راه‌اندازی سامانه کهربای خوارزمی اظهار داشت: این سامانه بانک اطلاعاتی از برگزیدگان جشنواره است که با هدف پیاده‌سازی و تکمیل بانک اطلاعاتی برگزیدگان جشنواره‌های بین‌المللی و جوان خوارزمی به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: مراجعه کنندگان به این سامانه می‌توانند از طریق اینترنت بر اساس عنوان طرح، نام برگزیده،‌کلمات کلیدی، زمینه موضوعی، سال برگزاری و دوره جشنواره به جستجوی اطلاعات بپردازند.

دبیر سی و سومین جشنوارن بین‌المللی خوارزمی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 2000 رکورد برای بازیابی اطلاعات در این سامانه در دسترس است.

به گفته وی، این سامانه به زبان‌های فارسی و انگلیسی قابل بهره‌برداری است.

به گزارش فارس، این سامانه در نشانی اینترنتی kia-kahroba.ir/laureates در دسترس است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول