اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده اصلاح‌طلب: مردم با درک موقعیت فعلی در انتخابات حضور چشمگیر خواهند داشت

رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: مردم ما به این بلوغ فکری رسیده‌اند که حضور پرشور آنها در انتخابات با منافع ملی و امنیت‌شان گره خورده و با درک این موضوع حضور پرشور در انتخابات خواهند داشت.

نماینده اصلاح‌طلب: مردم با درک موقعیت فعلی در انتخابات حضور چشمگیر خواهند داشت

رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم از بلوغ فکری لازم برخوردارند و می‌دانند باید در انتخابات حضور پرشور داشته باشند. ما به این بلوغ فکری مردم احترام می‌گذاریم و مطمئن هستیم مردم با درک موقعیت فعلی در انتخابات حضور چشمگیر خواهند داشت.

وی افزود: مردم به خوبی منافع ملی خود را درک می‌کنند و می‌دانند حضور پرشور آنها در انتخابات به امنیت ملی آنها گره خورده و فراتر از بحث انتخاب بحث حضور پرشور پای صندوق‌های رای است و همگی در انتخابات شرکت خواهند کرد تا ما انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر حضور پرشور مردم در انتخابات باعث می‌شود تا نمایندگانی که انتخاب می‌شوند و مجلسی که تشکیل می‌شود به پشتوانه رای قوی مردمی بهتر می‌توانند در حوزه قانونگذاری و نظارت عمل کنند.

سبحانی‌فر خاطرنشان کرد: دشمنان ما همواره سعی در ایجاد توطئه علیه کشور و ایجاد اختلاف و شکاف بین مردم و نظام جمهوری اسلامی دارند که حضور پرشور مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه دشمنان خواهد بود.

وی در پایان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث خواهد شد تا نقشه‌های دشمنان از طریق ایجاد شکاف بین مردم بی‌نتیجه بماند و بار دیگر همچون صحنه‌های گذشته بی‌ثمر بماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول