اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

پرداخت ۱۸.۲ هزار میلیارد ریال غرامت سیل به کشاورزان

مدیرکل مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی: تاکنون ۱۸.۲ هزار میلیارد ریال غرامت سیل فروردین ۹۸ در قالب کمک بلاعوض و تسهیلات به خسارت دیدگان بخش کشاورزی پرداخت شده است.

پرداخت ۱۸.۲ هزار میلیارد ریال غرامت سیل به کشاورزان

سید محسن ابراهیمی- به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید محمد موسوی درباره اجرای مصوبات دولت برای پرداخت کمک بلاعوض به خسارت‌دیدگان از سیل در بخش کشاورزی، گفت: تاکنون ۱۸.۲ هزار میلیارد ریال غرامت سیل فروردین در قالب کمک بلاعوض و تسهیلات به خسارت‌دیدگان بخش کشاورزی پرداخت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی از سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های خسارت‌دیده از سیل تا تاریخ ۲۳ بهمن ماه امسال، از تعداد ۲۵۷ هزار و ۱۷ پرونده به مبلغ ۱۵۳۲۰ میلیارد ریال در کمیته‌های تخصصی شهرستان‌های استان‌های خسارت دیده از سیل پس از بازدید میدانی، بررسی و تأیید شد و تعداد ۲۳۹ هزار و ۱۴۵ پرونده به مبلغ ۱۱۷۹۶ میلیارد ریال ضمن تصویب در کارگروه استانی به مرحله پرداخت رسیده است.

وی ادامه داد: از این میزان، مبلغ ۱۰۱۰۱ میلیارد ریال برای ۲۲۰ هزار و ۴۴ پرونده به حساب خسارت‌دیدگان واریز شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی درباره پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی به خسارت دیدگان از سیل در بخش کشاورزی، اضافه کرد: تاکنون، تعداد ۱۷۰ هزار و ۸۸۹ پرونده به مبلغ ۱۵۱۳۴ میلیارد ریال از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان‌های خسارت دیده از سیل به بانک‌های عامل معرفی و تعداد ۷۷ هزار و ۲۱۷ پرونده به مبلغ ۸۱۳۲ میلیارد ریال به خسارت دیدگان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول