اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تقدیر متولیان مناظره از کاندیداها و هواداران/ رفتار شما نشان از بلوغ سیاسی بود

متولیان برگزاری مناظره با صدور بیانیه‌ای از مردم، کاندیداها و رسانه‌ها بابت برگزاری مناظره یک هزار نفری در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد تقدیر کردند.

تقدیر متولیان مناظره از کاندیداها و هواداران/ رفتار شما نشان از بلوغ سیاسی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روز جمعه 25 بهمن ماه، مناظره سیاسی بین کاندیداهای مجلس در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان انجام شد.

این برنامه که به همت تعدادی از فعالان رسانه‌ای، جمعی از طلاب و تشکل‌های دانشجویی با حضور 10 کاندیدای شاخص در حوزه انتخابیه و بیش از یک هزار نفر از مردم برگزار شد.

متولیان این مناظره با توجه به ارزیابی‌های انجام شده و ابراز رضایت از روند برگزاری مناظره بیانیه‌ای خطاب به هواداران، کاندیداها و مردم صادر کردند؛ متن این بیانیه عینا در زیر آمده است:

«إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىٰ یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ»

با صلوات به روان پاک بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و با درود به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، و با عرض سلام خدمت مردم ولایتمدار و با بصیرت استان چهارمحال و بختیاری.

بی‌شک، انتخابات مجلس شورای اسلامی، یکی از نمادهای مهم مردم‌سالاری دینی و تبلور جمهوریت در نظام پربرکت اسلامی ایران است که چهل و یکمین سال استقامت و پایداری‌اش، با خون شهدای مقاومت، تثبیت شد.

همانطور که مستحضرید مناظره‌ای که در روز جمعه به همت جمعی از دانشجویان تشکل‌های انقلابی استان، طلاب و رسانه‌های خبری برگزار شد، یقینا در وهله اول با هدف ایجاد شور انتخاباتی و افزایش مشارکت در انتخابات در سطح استان، و در وهله بعد با هدف ایجاد فرصتی مطلوب به جهت شناخت بیشتر مردم فهیم استان نسبت به نامزدهای انتخاباتی برگزار شد.

با توجه به بازخوردهایی که ستاد اجرایی مناظره در دو روز بعد از مناظره نسبت به این برنامه از جانب اقشار مختلف استان از طرق مختلفی مانند نظرسنجی میدانی و مجازی، مصاحبه با نخبگان سیاسی و ... دریافت نمود، می‌توانیم با اطمینان خدمت هم استانی‌های عزیزمان عرض کنیم که هدف ستاد اجرایی مناظره که افزایش شور سیاسی بود تا میزان زیادی حاصل گشته و خرسندیم که مناظره در دید شما، تا حد قابل قبولی مطلوب واقع گشته است.

بدون شک منکر نواقص و کاستی‌های مربوط به برگزاری مناظره که می‌توان گفت از نتایج قابل پیش‌بینی تجربه اول برگزاری مناظره‌ای در این سطح در استان بوده نیستیم؛ که می‌طلبد در تجربه‌های بعدی، مدیریت و کنترل فضای برنامه، بیشتر شود و حتی‌الامکان اجازه داده نشود که فضای "عقلانی و با محوریت استدلال و حق پذیری" این چنین برنامه‌ای، تحت تاثیر واکنش‌های احساسی قرار گیرد.

به هر جهت ابتدا خداوند را شاکریم که فرصتی مهیا گشت که نقطه آغازی برای ایجاد مثبت فضای سیاسی استان باشد و موجی را ایجاد کند که با هم‌افزایی تشکل‌های دانشجویی، حوزه علمیه، رسانه‌ها، مسؤولان و مردم غیور استان، به تحقق مردم‌سالاری و افزایش مشارکت‌های اجتماعی در سطح استان بیانجامد.

با توجه به درخواست‌های مکرری که از مردم حوزه‌های انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار و همچنین شهرستان بروجن برای متولیان این مناظره ارسال شده است؛ چنانچه مسؤولان زیرساخت لازم برای اجرای مناظره را فراهم کنند، اعلام آمادگی خود را برای برگزاری مناظره در دو حوزه انتخابیه دیگر نیز اعلام می‌کنیم.

در پایان برخود لازم می‌دانیم که ضمن تشکر ویژه از نامزدهای انتخاباتی استان که با قبول دعوت از ستاد اجرایی مناظره، در این برنامه حضور یافته و زمینه افزایش شناخت هواداران را فراهم نمودند، از هم استانی‌های همیشه در صحنه نیز کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم؛ بدون شک این موفقیت بزرگ که نماد بلوغ سیاسی در ابتدای گام دوم انقلاب است بدون همکاری و همراهی کاندیدا‌ها، هواداران و شما مردم عزیز حاصل نمی‌شد.

و من الله توفیق

جمعی از طلاب، دانشجویان و اصحاب رسانه

گفتنی است بعد از اتمام برنامه مناظره، واکنش‌های زیادی از سمت نخبگان سیاسی مانند دبیران احزاب و مسؤولان مرتبط در فضای مجازی برای حمایت از این حرکت بدیع و خلاقانه منعکس شده است.

انتهای پیام/3339/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول