اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بهره‌برداری از ایستگاه‌های ناتمام مترو تبریز به بهانه افتتاح زودهنگام

عضو شورای شهر تبریز گفت: بهره‌برداری از پروژه‌هایی از قبیل مترو نباید به بهانه افتتاح زودهنگام در زمانی صورت گیرد که هنوز بسیاری از موارد در این پروژه نیمه تمام و ناقص باقی‌مانده است.

بهره‌برداری از ایستگاه‌های ناتمام  مترو تبریز به بهانه افتتاح زودهنگام

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم  امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: از سیاست یک بام و دو هوا وزارت کشور گلایه‌مند‌ هستیم که برای حضور اعضاء شوراهای شهر در مجمع جهانی شهری در امارات متحده عربی به‌صورت یکسان عمل نکرد و با وجود تصویب شورا و همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی شرایط برای حضور مدیران شهری تبریز فراهم نشد.

وی اضافه کرد: وزارت کشور متاسفانه تنها اعضای شورای شهر تهران را به این مجمع فرستاد اما ایران فقط تهران نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به افتتاح خط یک مترو تبریز گفت: شهرداری برای اتمام و تکمیل مترو تلاش کند و برنامه‌ریزی مناسبی برای این امر داشته باشد.

بابایی‌اقدم اضافه کرد: بهره‌برداری از پروژه‌هایی از قبیل مترو نباید به بهانه افتتاح زودهنگام در زمانی صورت گیرد که هنوز بسیاری از موارد در این پروژه نیمه تمام و ناقص باقی‌مانده است.

وی با اشاره به اینکه فاز سه خط یک مترو روزانه تنها سه ساعت در حال مسافرگیری به‌صورت اتوبوسی است، متذکر شد:  با توجه به میزان حجم تردد شهروندان در این بخش از شهر نواقص فعلی هرچه سریع‌تر باید رفع شود.

عضو شورای شهر تبریز در ادامه با اشاره به بارش برف اخیر اذعان داشت: این بارش موجب شد تا میزان آمادگی ما‌ در مواقع بحران تخمین زده شود.

بابایی‌اقدم  یادآور شد:  وضعیت آسفالت شهر تبریز اصلا خوب نیست.

وی همچنین توضیح داد: بحران‌هایی همچون زلزله و سیل بسیار خطرناک‌تر و مخرب‌تر از برف فعلی بوده و احتمال وقوع آن در شهر تبریز بسیار محتمل است.

بابایی‌اقدم در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه بارش برف موجب فلج شدن شهر شد، میزان مدیریت بحران ما در زمان زلزله و سیل قابل تامل است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول