اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

سردار باقری: مستندی ماندگار و تمام‌کننده در خصوص دفاع مقدس منتشر خواهد شد

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: یک مستند ماندگار و تمام‌کننده بر اساس ۵۶ پروژه پژوهشی که طی ۱۳ سال در مراکز نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های مختلف جمع‌آوری شده بود، تولید خواهد شد که نشان‌دهنده تصویری روشن از همه صنوف و اقشار در این دفاع همه‌جانبه خواهد بود.

سردار باقری: مستندی ماندگار و تمام‌کننده در خصوص دفاع مقدس منتشر خواهد شد

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس،  سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه هشتمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که صبح امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز بحث و تصمیم‌گیری اساسی درباره چگونگی بزرگداشت دفاع مقدس در سال ۹۹ و توسعه آثار فرهنگی، هنری و مکتوب دفاع مقدس گرفته شد. همچنین درباره برنامه‌ها و بودجه سال آینده بحث و تبادل نظر شد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار داشت:  یک اثر مستند ماندگار و تمام‌کننده توسط صدا و سیما و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر اساس ۵۶ پروژه پژوهشی که طی ۱۳ سال در مراکز نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های مختلف جمع‌آوری شده بود، تولید خواهد شد که نشان‌دهنده تصویری روشن از همه صنوف و اقشار در این دفاع همه‌جانبه خواهد بود.

سرلشکر باقری به فعالیت مجموعه مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس سراسر کشور اشاره و عنوان کرد: تاکنون ۱۰ مرکز در استان‌ها در حال فعالیت هستند و بیش از ۱۰ موزه دیگر هم در سال آینده افتتاح خواهد شد که در جلسه امروز درباره چگونگی فعالیت و محتوا‌های آن‌ها صحبت شد.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول