اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

لزوم همگانی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: همگانی‌شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید ترویج یابد و اگر این مهم عملی شود به اهدافمان نزدیک خواهیم شد.

لزوم همگانی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند، اظهار داشت: شرط نعمت بودن نعمت‌ها، هدایت و بهره‌برداری صحیح است در غیر این صورت نعمت‌ها تبدیل به نقمت می‌شوند.

 وی با بیان اینکه هر موجودی برای هدف خاصی خلق شده و انسان نیز هدفمند آفریده شده و با طرح و برنامه باید استعدادهایش شکوفا شود، بیان داشت: انسان وقتی می‌تواند استعدادهایش را شکوفا کند که به‌صورت جمع زندگی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه انسان برای زندگی جمعی نیازمند قانون است، عنوان کرد: جز خدا که انسان را آفریده کسی نمی‌تواند قانونی برای هدایتش وضع کند لذا از نظر حقوقی هیچ انسانی حق حکومت و امر و نهی نسبت به انسانی دیگر را ندارد و این حق تنها برای مالک انسان یعنی خدا است.

عبادی مشکلات اقتصادی را ناشی از تحمیل طرح‌ها و برنامه‌های یک عده دزد، حیله‌گر و دروغگو دانست و تبیین کرد: امروز یک عده انسان‌های شیطان‌صفت با مکر، حیله، دروغ، تزویر، طرح و برنامه‌های کارشناسی شده مانع ایجاد حکومت عدل الهی می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه گر چه با آرمان‌های خود فاصله داریم اما راه سعادت جامعه نعمت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، مطرح کرد: همگانی‌شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید ترویج یابد و اگر این مهم عملی شود به اهدافمان نزدیک خواهیم شد.

انتهای پیام/69039/ح 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول