اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سوده نجفی: باید دروازه‌بان هزینه‌های درمان مردم باشیم

عضو لیست ایرانیان سربلند گفت: موضوع پزشک خانواده مسئله سیاسی مغفول مانده که در این رابطه باید دروازه‌بان هزینه‌های درمانی مردم باشیم.

سوده نجفی: باید دروازه‌بان هزینه‌های درمان مردم باشیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ سوده نجفی عضو لیست ایرانیان سربلند که از سوی شورای  ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهیه شده است طی نشستی با حضور زنان این لیست که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، ضمن ارائه برنامه‌های مورد نظر برای مجلس آینده اظهار داشت: موضوع پزشک خانواده مسئله‌ای است که بسیار مغفول مانده و لذا باید ساماندهی شود و در این صورت باید دروازه‌بان هزینه‌های درمان مردم باشیم.

وی با اشاره به تخصیص 160 هزار میلیارد تومان برای هزینه‌های سلامت درمان گفت:‌ ما می‌بینیم که پرونده‌های الکترونیکی در تمام دنیا وجود دارد و بر این اساس باید این طرح در ایران اجرایی شود.

 عضو لیست ایرانیان سربلند ادامه داد: با وجود پرونده‌های الکترونیکی تمام بیماری‌های یک فرد در سیستم وجود دارد و هزینه‌ای برای فرد دیگر به دنبال نخواهد داشت، لذا ما در مجلس آینده به دنبال این هستیم این طرح را به خوبی اجرا کنیم چرا که می‌تواند حتی در پژوهشگاه‌های ما بسیار اثرگذار باشد.

نجفی  با تاکید بر اینکه نظام ارجاع باید در مجلس آینده پیگیری شود، گفت: تله فقر و بیماری از مواردی است که در حوزه پزشکی عموما ذکر می‌شود لذا ما باید برنامه‌های مدونی برای سلامت افراد داشته باشیم.

وی با انتقاد از شیوه و نحوه خودروسازی در کشور گفت:‌ متاسفانه صنعت خودروسازی در کشور وضعیت مناسبی ندارد و کیفیت خودروها بسیار پایین است لذا سبب بروز تصادفات بسیاری شده است. بنابراین این مسئله باید در مجلس آینده سامان یابد.

 عضو لیست ایرانیان سربلند ایجاد شغل و مسکن را از جمله اولویت‌های اساسی مجلس یازدهم خواند و گفت: باید طرح جامع مسکن در مجلس آینده با جدیت دنبال شود و همچنین در صنعت خودروسازی روند رو به رشدی را داشته باشیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول