اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان کردستان در ارتقای خدمات دستگاه قضایی

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان در دستگاه قضایی استان منجر به رضایتمندی ارباب رجوع خواهد شد.

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان کردستان در ارتقای خدمات دستگاه قضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا مترقب ظهر امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی مسئولان قضایی استان کردستان که در سالن اجتماعات مجتمع قضایی شهید قدوسی سنندج برگزار شد، ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان در دستگاه قضایی بیان داشت: کمیته‌ای در دادگستری استان کردستان تشکیل شده تا با شناسایی نخبگان استان از وجود آنها در ارتقای برنامه ها در جهت رضایتنمدی ارباب رجوع استفاده نماید.

مترقب بر لزوم افزایش آگاهی‌های حقوقی جامعه و نهادینه‌کردن فرهنگ مشاوره تاکید کرد و افزود: قاضی ملزم به ارائه مشاوره حقوقی نیست و واحد ارشاد و مشاوره حقوقی برای این امر در دادگستری استان کردستان فعال است و مردم باید از این طریق از اتلاف وقت و  هزینه خود جلوگیری نمایند.

وی خاطرنشان ساخت: در دادگستری استان کردستان بدنبال راهکارهایی اجرایی هستیم تا با استفاده از پیشنهادات مفید نخبگان در جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان با امکانات موجود استفاده شود.

وی ادامه داد: ارتقای سطح خدمات قضایی در جامعه با کمک و همیاری نخبگان در دسترس است و امیدواریم با استفاده از این ظرفیت بالا رضایتمندی ارباب رجوع حاصل شود.

در ادامه این جلسه نخبگان حاضر در جلسه به ارائه پیشنهادات و مسایل مختلف پرداخته و راهکارهایی را در خصوص پیشبرد امور ارائه دادند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول