اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

لیگ دسته دوم| پایکوبی در تالش تا حبس مرزداران در گناوه

هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم با برگزاری ۱۱ دیدار در گروه‌های دوگانه آغازشده و دو نماینده گیلان با پیروزی به کار خود خاتمه دادند.

لیگ دسته دوم| پایکوبی در تالش تا حبس مرزداران در گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم با برگزاری ۱۱ دیدار در گروه‌های دوگانه این مسابقات آغازشده و چوکا تالش و شهرداری آستارا با کسب امتیازات کامل به کار خود خاتمه داد.

پایکوبی در تالش با پیروزی قاطعانه عقاب‌ها

تیم فوتبال چوکا تالش در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف سردار بوکان رفت؛ ناصر جنگی با کمک‌های مرتضی باغبان، بهمن محمودی و مسعود سلیمی وظیفه قضاوت این دیدار را به نظارت ایرج امینی فر بر عهده داشتند.

سید محمد حسینی، امیرمحمد زالی، صائب فرجی، علیرضا خشکفا، حبیب افرا، جواد مولایی، حمید خدابنده لو، یاسر وکیلی، حامد عظیمی، جهانگیر عسگری و موسی شهبازی نفراتی هستند که فرشاد پیوس به میدان فرستاد.

چوکا هفته گذشته در شهربابک دست به کار بزرگی زده و مس این شهر را با نتیجه دو بر یک شکست داد؛ شاگردان پیوس پیش از هفته نوزدهم با کسب ۳۵ امتیاز بر صدر جدول بوسه زده و بافاصله پنج امتیازی نسبت به پاس همدان از حاشیه امنیت بالایی برخوردار هستند.

دیدار دو تیم در حضور بیش از ۱۰ هزار تن از هواداران متعصب تالشی آغازشده و پرشورها با شعار «اَمَ هَمَ تُلشیمون اشتَن چوکانَ خَشیمون» به استقبال مسابقه رفتند؛ حمید خدابنده لو خیلی زود یخ بازی را آب کرده و در دقیقه سوم مسابقه تیم میزبان را پیش انداخت.

پیوس که خود زمانی از مهاجمان طراز اول فوتبال کشورمان به شمار می‌رفت پس از گل نخست تیمش نیز عقب نکشیده و بازی هجومی را در دستور کار قرارداد؛ در سوی مقابل شاگردان پیروز قربانی در سردار بوکان که با ۲۵ امتیاز در رده چهارم جدول قرارگرفته‌اند با ارائه بازی هجومی در پی به‌تساوی کشاندن بازی هستند.

حملات تیم میزبان در دقیقه ۳۳ مسابقه مثمر ثمر بوده و سردار صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ این پنالتی درحالی‌که حسینی گلر چوکا جهت توپ را به‌درستی تشخیص داده بود به بیرون زده شد.

جهانگیر عسگری ستاره میدان در دقیقه ۴۱ مسابقه تیمش را به دومین گل مسابقه رساند؛ سه دقیقه وقت اضافی نیز برای سرداری‌ها ثمری نداشته و دیدار دو تیم در نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود چوکا خاتمه یافت.

شاگردان پیوس نیمه دوم را هجومی‌تر از نیمه نخست آغاز کرده و در دقیقه ۷۴ به گل سوم رسیدند، شوت جهانگیر در ریباند به حامد عظیمی رسیده و این بازیکن پیام‌آور شادی برای هواداران پرشور چوکا شد.

چوکا با پیروزی سه بر صفر مقابل سردار ۳۸ امتیازی شده و صدرنشینی این تیم در گروه ب رقابت‌های لیگ دسته دوم تثبیت شد.

نتایج کامل دیدارهای هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم – گروه ب:

شهرداری بندرعباس ۱ – مس شهربابک ۰

شهرداری بم ۲ – ملی حفاری اهواز ۰

شهدای بابلسر ۲ – بعثت کرمانشاه ۱

نفت و گاز گچساران ۱ – ایرانجوان بوشهر ۰

چوکا تالش ۳ – سردار بوکان ۰

پاس همدان ۲ – شهرداری ماهشهر ۱

پیروزی حیاتی شهرداری آستارا با طعم حبس در رختکن!

تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم در گروه الف این رقابت‌ها در گناوه به مصاف امید شهر رفت.

شاگردان حسن اشجاری با ترکیب آیدین مسعودی، رضا فخری، احمد آهی، سعید دلاور، پویا عزیزپور، حسین آفرین زاد، مهرگان گلبرگ، اشکان پارسا، امیر تیزرو، مبین رضاپور و امین حقده وارد زمین شدند.

تلاش مرزداران گیلانی و تیم امید گناوه در نیمه نخست گلی در برنداشت ولی این شهرداری آستارا بود که در دقیقه ۷۰ توسط رضا فخری به گل رسیده و با همین تک‌گل به سه امتیاز ارزشمند مسابقه دست پیدا کرد.

پایان مسابقه دستخوش اتفاقات تلخی برای نماینده گیلان بود! حمله هواداران تیم امید گناوه به فیلم‌بردار باشگاه شهرداری آستارا و حبس اعضای تیم فوتبال شهرداری در رختکن که سکه دیگر این مسابقه را به نمایش گذاشت.

نتایج کامل روز نخست هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم – گروه الف:

آوالان کامیاران ۱ – استقلال ملاثانی ۰

اترک بجنورد ۰ – کاسپین قزوین ۲

فولاد نوین اهواز ۲ – مس نوین کرمان ۱

امید گناوه ۰ – شهرداری آستارا ۱

به گزارش فارس، تیم فوتبال شهرداری آستارا در پایان روز نخست از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم در مکان سوم گروه الف این رقابت‌ها ایستاد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول