اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

یاوری: قلعه‌نویی زرنگ‌تر از ژاوی است

سرمربی اسبق سپاهان گفت:‌امیرقلعه‌نویی زرنگ‌تر از ژاوی است و می‌تواند مقابل السد قطر موفق شود.

یاوری: قلعه‌نویی زرنگ‌تر از ژاوی است

محمود یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار روز سه‌شنبه سپاهان ایران با السد قطر اظهار داشت: من در ابتدا برای هر چهار نماینده ایران در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. استقلال، پرسپولیس، شهرخودرو و سپاهان نمایندگان فوتبال کشورمان است البته سپاهان در قلب من جایگاه خاص خود را دارد. این تیم در هفته گذشته توانست العین قهرمان اسبق آسیا را با چهار گل در خانه شکست دهد. این پیروزی نشان داد که سپاهان یک تشکیلات منسجم و منظم است. 

وی افزود: باشگاه سپاهان ساختار منسجمی دارد. هیأت مدیره، مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان هر کدام در جایگاه خودشان قرار دارند و فعالیت می‌کنند و این باشگاه بیدی نیست که با هر بادی بلرزد.

سرمربی اسبق سپاهان با اشاره به شرایط فنی سپاهان گفت: خط حمله و میانی سپاهان بسیار قدرتمند است. در خط دفاع هم باید بهبودی صورت بگیرد. قطعاً‌ بازگشت پورقاز شرایط دفاع سپاهان بهتر خواهد شد. 

یاوری در مورد گروه سخت سپاهان گفت: پیش از این برخی می‌گفتند سپاهان در گروه مرگ قرار دارد و به این تیم هشدار می‌دادند اما گروه مرگ وجود ندارد اگر تیمی بخواهد صعود کند باید همه تیم‌ها را ببرد و زندگی کند مردن راحت است ولی برای زندگی باید تلاش کرد.

وی در مورد اینکه ژاوی اسپانیایی کاپیتان سابق براسلونا سرمربی السد است، گفت: اگر آنها ژاوی را دارند ما قلعه‌نویی را داریم. قلعه‌نویی زرنگ‌تر از ژاوی است و می‌تواند در بازی سه‌شنبه موفق شود. مطمئن باشید سپاهان امسال یک تیم بسیار خوب است که با حمایت مسئولان می‌تواند پرچم‌دار فوتبال ایران در آسیا باشد و به موفقیت برسد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول