اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دوومیدانی استانبول| فصیحی رکورد 60 متر ایران را شکست

سریع ترین دونده بانوی ایران در مسابقات دو‌ومیدانی داخل سالن کاپ استانبول به عنوان نخست دست یافت و رکورد ملی ایران را هم بهبود بخشید.

دوومیدانی استانبول| فصیحی رکورد 60 متر ایران را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، فرزانه فصیحی قهرمان دوهای سرعت ایران که به نمایندگی از کشورمان به مسابقات بین المللی کاپ استانبول دعوت شده بود، در ماده 60 متر با عملکردی دیدنی در رقابت با دوندگان بزرگ آسیایی همچون «الگا» از قزاقستان، موفق شد با ثبت زمان 7.25 ثانیه ضمن کسب عنوان نخست، رکورد ملی ایران را نیز بهبود بخشد.

فصیحی که پیش از این نیز در مسابقات بین المللی صربستان رکورد جدیدی در دوی 60 متر ایران با زمان 7.29 ثانیه به ثبت رسانده بود، این بار نیز با ثبت این رکورد مهر تأییدی بر شایستگی های خود زد. او در مسابقات بلگراد صربستان با زمان 7.29 ثانیه حدنصاب حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان را نیز کسب کرده بود.

این رکورد پس از تأیید کمیته پزشکی و ضددوپینگ و کمیته مسابقات فدراسیون دوومیدانی به عنوان رکورد ملی ایران در ماده 60 متر منظور خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول