اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

برگزاری اولین گردهمایی فارغ‌التحصیلان مدارس صدرا

اولین گردهمایی فارغ‌التحصیلان مدارس صدرا در اردوگاه امام خمینی(ره) لواسان برگزار شد.

برگزاری اولین گردهمایی فارغ‌التحصیلان مدارس صدرا

خبرگزاری فارس ـ محمد حسین کمیزی: حجت‌الاسلام نخعی مسؤول کانون فارغ التحصیلان صدرا گفت: سازمان مدارس صدرا پس از تأسیس کانون فارغ‌التحصیلان، مهم‌ترین اهداف پیش روی خودش را مسأله نیروی انسانی سازمان خود و تلاش در جهت شتاب دادن به استعدادها و توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان خود دیده است.

مسؤول واحد برادران خانه امید صدرا ادامه داد: در این گردهمایی فارغ‌التحصیلان حوزوی و دانشگاه در چند دوره در قالب اجرای رویداد ایده‌پردازی دور هم جمع شدند؛ این گردهمایی از همه توان ایده‌پردازی نخبگان فارغ التحصیل خود بهره‌برداری می‌کند و خروجی ایده‌ها را در مسائل کلان مدارس بکار می‌بندد.

وی افزود: علاوه بر این هر عضو پس از شرکت در این اردو فرصت طلایی پیدا کرد که با هم رشته‌ای‌های خود که احیاناً دارای ایده‌ها و نظرات مشترک هستند، هم افزایی کند و ادامه مسیر را به صورت گروهی دنبال کنند.

حجت‌الاسلام نخعی اضافه کرد: شناسایی استعدادها و توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان در یک بستر علمی و کاملاً عادلانه در این اردو و توسط مربیانی که برای هر گروه در نظر گرفته می‌شود، صورت می‌گیرد.

وی افزود: برای پیشبرد بهتر فعالیت‌های فارغ التحصیلان خانه امید صدرا تأسیس شد و امورات فارغ التحصیلان در این خانه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول