اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش مصرف مواد بهداشتی در زنجان

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان با بیان اینکه در ماه‌های آخر سال به ویژه اواخربهمن و اسفند مواد بهداشتی بیشترین مصرف و پر فروش ترین کالاها است، گفت: در این زمینه نیز مشکلی نداریم و کالا به میزان کافی توزیع می‌شود.

افزایش مصرف مواد بهداشتی در زنجان

جلیل علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بازار خواربار و لبنیات در یک ماه مانده به عید نوروز تغییر چندانی نداشته و شاهد آرامش در این بازار هستیم.
رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه به لحاظ کالایی کمبودی در بازار وجود ندارد، اضافه کرد: درست است که تقریبا در بازار آخر سال قرار داریم، اما خوشبختانه از همه کالاهای اساسی و غیرضروری به وفور در بازار موجود است.

وی با بیان اینکه اخیرا تغییر قیمتی در کالاهای مورد نیاز این ایام در بازار وجود نداشته است و این تغییر صرفا مربوط به حبوبات بوده است، تصریح کرد: اخیرا قیمت حبوبات 10 تا 15 درصد افزایش یافته است.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه در بخش لبنیات نیز یک سری از شرکت‌ها تغییر اوزان دادند و تغییر قیمت‌ها مربوط به این بخش بود، اضافه کرد: البته این تغییر قیمت بسیار جزئی بوده است، هرچند که در زنجان شرکت‌های پخش کننده محدود است و شاید اصلا از این محصولات در زنجان وجود نداشته باشد.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان با بیان اینکه در ماه‌های آخر سال به ویژه اواخر بهمن و اسفند مواد بهداشتی بیشترین مصرف و پرفروش ترین کالاها است، گفت:  در این زمینه نیز مشکلی نداریم و کالا به میزان کافی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول