اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

تاسیس کارخانه تسلا در آلمان متوقف شد

تلاش‌های شرکت تسلا برای ساخت کارخانه ای در نزدیکی برلین به علت مخالفت مقامات محلی با قطع گسترده درختان فعلا متوقف شده است.

تاسیس کارخانه تسلا در آلمان متوقف شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، تسلا سازنده خودروهای برقی برای گسترش دامنه فعالیت در دیگر کشورها قصد داشت تا کارخانه ای در آلمان تاسیس کند. اما نگرانی های زیست محیطی باعث مسکوت ماندن این روند شده است.

 

بر اساس حکم دادگاهی در برلین تسلا باید روند قطع درختان در آلمان را متوقف کند و منتظر تصمیم نهایی دادگاه بماند. شکایت در این زمینه از سوی برخی سازمان های محیط زیستی فعال در آلمان مانند لیگ سبز براندنبورگ به دادگاه ارائه شده است.

تسلا قصد داشت ظرف مدت چند روز با پاکسازی محل مورد نظر برای تاسیس کارخانه عملیات ساختمانی خود را آغاز کند. اما در حال حاضر همه چیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. مدافعان محیط زیست در آلمان می گویند تخریب منابع طبیعی در آینده باعث از بین رفتن حیات وحش و کمبود منابع آب آشامیدنی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول