اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مشارکت بالای مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات‌ها/ بیش از 732 هزار واجد شرایط رأی دادن در این انتخابات

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم این استان در دوره‌های مختلف انتخابات حضور حداکثری و مشارکت سیاسی بالایی داشته‌اند.

مشارکت بالای مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات‌ها/ بیش از 732 هزار واجد شرایط رأی دادن در این انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم این استان در دوره‌های مختلف انتخابات حضور حداکثری و مشارکت سیاسی بالایی داشته‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی است و مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی این وظیفه خود را تاکنون به خوبی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه این دوره از انتخابات از حساسیت‌های بالایی برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های دشمن در راستای تضعیف حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، ضروری است تا با شور و نشاط‌بخشی به انتخابات این فتنه دشمن را خنثی کنیم.

عباسی اظهار داشت: همه اقشار جامعه از جمله فرهنگیان نیز نقش مهمی در شور و نشاط‌بخشی به انتخابات دارند و از سوی دیگر در کم و کیف برگزاری انتخابات با مجریان انتخابات همکاری می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ثبت‌نام ۲۲۹ داوطلب برای حضور در رقابت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: از این تعداد ۷۰ نامزد در عرصه رقابت حضور دارند.

عباسی از پیش‌بینی ۷۳۷ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد ۵۳۱ شعبه ثابت و ۲۰۶ شعبه سیار است.

وی همچنین تعداد واجدین شرایط رای دادن در این استان را ۷۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۶۳ هزار و ۱۵۱ نفر زن و ۳۶۹ هزار و ۱۵۳ نفر مرد هستند.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول