اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

233 شعبه اخذ رای در گرگان فعال می‌شود

فرماندار شهرستان گرگان گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان گرگان تعداد 233 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.

233 شعبه اخذ رای در گرگان فعال می‌شود

محمد حمیدی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: گرگان تعداد 233 شعبه اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است.

* رقابت 55 کاندیدا انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا

وی تصریح کرد: 47 شعبه اخذ رای در بخش بهاران شهرستان گرگان و مابقی آن در بخش مرکزی این شهرستان فعال خواهد بود و جانمایی‌های شعب اخذ رای به خوبی صورت گرفت تا مردم مسیر طولانی را برای دادن رای طی نکنند.

فرماندار شهرستان گرگان ابراز کرد: ستاد تبلیغاتی در روستاها جایگاه قانونی ندارد ولی در شهرستان گرگان علاوه بر شهر گرگان شهرهای «قرق»، «جلین» و «سرخنکلاته» نیز دارای ستاد تبلیغاتی است و در سراسر شهرستان گرگان شاهد شور و نشاط انتخاباتی هستیم.

حمیدی با بیان اینکه تاکنون 55 کاندیدا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان گرگان وجود دارد، خاطرنشان کرد: قطعا ریزش کاندیداها را خواهیم داشت و امروز تعداد دیگری از نامزدهای این دوره از انتخابات انصراف خواهند داد.

*100 مکان برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است/ نصب بنر و داربست تبلیغاتی از میدان شهرداری به سمت «چاله‌باغ» تخلف است

وی با بیان اینکه 100 مکان برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری گرگان 100 نقطه از شهر را برای تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته است متاسفانه شاهد نصب تبلیغات کاندیداها در قسمت‌های مختلف شهر هستیم.

فرماندار شهرستان گرگان افزود: کاندیداهای محترم روال قانونی را در تبلیغات رعایت کنند و نصب بنر و داربست تبلیغاتی از میدان شهرداری به سمت چاله‌باغ تخلف است.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول