اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بارش برف و باران در زنجان ادامه می‌یابد/ افزایش 7 درجه‌ای دما در استان

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از ادامه بارش‌‌ها در استان خبر داد و گفت: بارش‌های امروز برف و با افزایش دما، بارش‌ها برای چهارشنبه و پنج‌شنبه برف و باران پیش‌بینی شده است.

بارش برف و باران در زنجان ادامه می‌یابد/ افزایش 7 درجه‌ای دما در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بارش برف ناشی از فعالیت سامانه بارشی، وضعیت جوی خاصی را در سطح استان موجب شده است.

بنا بر گزارش رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان عمده بارش این سامانه فعال در استان تا حدود ساعت 21 شب خواهد بود، هر چند برخی مناطق استان از جمله شهر زنجان شاهد بارش‌های پراکنده تا صبح فردا خواهد بود.

صونا صرفی با بیان اینکه سامانه فعال در استان صبح فردا از استان خارج خواهد شد، افزود: سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه در استان فعال خواهد شد که به دلیل افزایش دما، بارش‌های ناشی از آن طی دو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه به صورت برف و باران ولی اغلب باران خواهد بود.

وی تنها پدیده قابل توجه روز جمعه در استان را وزش باد اعلام کرد و گفت: در این روز بارشی برای استان زنجان پیش‌بینی نشده است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود و فعالیت سامانه دیگری در استان است که اطلاعات دقیق این سامانه در موعد مقرر گزارش خواهد شد.

وی دمای فعلی شهر زنجان را دو درجه زیر صفر اعلام و تصریح کرد: این دما نسبت به روز گذشته افزایش دو درجه‌ای یافته است.

صرفی با تاکید بر ادامه روند افزایشی دما در سطح استان از روز چهارشنبه افزود: این افزایش دما برای روز جمعه نسبت به امروز هفت تا هشت درجه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/73004/ق 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول