اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خدمات‌رسانی ۶۲ تیم پلیس‌راه به مردم در روزهای برفی

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با تأکید بر وجود مستمر تیم‌های پلیس‌راه در جاده‌های گیلان گفت: ۶۲ تیم در قالب ۱۰ پاسگاه در هنگام بارش برف جاده‌های حضوری فعال داشته و در بسیاری از موارد باعث آزاد شدن خودروها از برف شدند.

خدمات‌رسانی ۶۲ تیم پلیس‌راه به مردم در روزهای برفی

سرهنگ حسین محمد پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با ارائه گزارش در خصوص عملکرد پلیس‌راه در هنگام بارش برف، اظهار کرد: پس از اطلاع از وضعیت جوی استان که از طریق هواشناسی به ما اعلام شد کلیه مأموران پلیس‌راه گیلان را در مرکز فرماندهی جمع و یک جلسه اضطراری برگزار کردیم.

وی با اشاره به محدودیت رفت‌وآمد خودروهای سنگین گفت: از روز ۲۱ آبان رفت‌وآمد خودروهای سنگین به‌ویژه کامیون‌ها را در جاده‌های گیلان به‌ویژه محور لوشان و رودبار با محدودیت روبه‌رو کردیم به‌طوری‌که در جاده لوشان ۷۰۰ تریلی را به سمت استان قزوین برگشت دادیم تا مشکلی ایجاد نشود.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با اذعان به اینکه بسیار تلاش شد تا خودروهای گیر افتاده در جاده امام‌زاده هاشم را نجات دهیم، تصریح کرد: پلیس‌راه از روز ۲۲ بهمن و با شدت گرفتن بارش برف به‌صورت نقطه‌به‌نقطه در تمام محورهای استان حضوری فعال داشته و با تمام امکانات سعی کرد تا محور امام‌زاده هاشم را برف‌روبی کند ولی حجم برف و ماشین‌های ورودی به این استان در این محور بسیار زیاد بود.

محمد پور با اشاره به دلایل گرفتار شدن مسافران در محور رودبار به رشت، بیان کرد: مأموران پلیس‌راه تلاش بسیاری انجام دادند تا از ورود خودروها به محور ورودی امام‌زاده هاشم جلوگیری کنند ولی مردم موافقت نکرده و با ورود به این محور باعث گرفتار شدن خودروها با توجه به بارش سنگین برف شدند.

وی با تأکید بر وجود مستمر تیم‌های پلیس‌راه در جاده‌های گیلان افزود: ۶۲ تیم در قالب ۱۰ پاسگاه در هنگام بارش برف جاده‌های حضوری فعال داشته و در بسیاری از موارد باعث آزاد شدن خودروها از برف شدند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول