اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مجلس ریل‌گذار تمام سیاست‌های کشور است/ هر رأی، خاری در چشم دشمنان

یک فعال سیاسی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مجلس ریل‌گذار تمام سیاست‌های کشور است و تمام امور اجرایی در مجلس سیاست‌گذاری می‌شود، گفت: اگر مجلس قوانین و لوایح خوبی را تصویب کند امور اجرایی سامان پیدا می‌کند.

مجلس ریل‌گذار تمام سیاست‌های کشور است/ هر رأی، خاری در چشم دشمنان

بهروز مردانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه مجلس ریل‌گذار تمام سیاست‌های کشور است و تمام امور اجرایی در مجلس سیاست‌گذاری می‌شود، گفت: اگر مجلس قوانین و لوایح خوبی را تصویب کند امور اجرایی سامان پیدا می‌کند.

نظارت خوب مجلس عملکرد دولت‌ها را بهبود می‌بخشد

این فعال سیاسی با بیان اینکه با تصویب قوانین درست و منطقی در مجلس توان کشور در مسیر درست مصرف می‌شود و به اهداف تعیین شده خواهیم رسید، افزود: اگر مجلس قوی باشد و خوب ریل‌گذاری و نظارت کند، دولت هم در مقام مجری عملکرد قابل قبولی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمام سرنوشت و سیاست‌گذاری کشور در مجلس نوشته و تبدیل به قانون می‌شود و اگر نمایندگان در این فرایند دقیق عمل کنند مشکلات حل خواهد شد، اضافه کرد: اگر کسی از سیاست و قانون سررشته‌ای نداشته باشد آن وقت قوانینی وضع خواهد شد که قابلیت پیاده‌سازی و اجرا شدن نخواهد داشت.

مشارکت حداکثری نشانه مقبولیت نظام است/ هر رأی خاری در چشم دشمنان

مردانی‌نژاد با بیان اینکه باید افراد کاربلد قانون‌گذار که راه و چاه تبدیل سیاست به قانون را می‌دانند وارد مجلس شورای اسلامی شوند، اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه نشانه مقبولیت و رضایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: قطعا حضور مردم از آن سوی مرزها رصد می‌شود و مشارکت هر ایرانی در عرصه‌های مختلف به خصوص در انتخابات مانند خاری در چشم دشمنان است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه گاها شنیده می‌شود که مردم می‌گویند تاکنون انتخاب ما چه تأثیری در حل مشکلات کشور و علی‌الخصوص استان داشته است، عنوان کرد: باید به این افراد بگویم اگر تاکنون تأثیری دیده نشده به خاطر این بوده است که فرد مؤثری انتخاب نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه شهید مدرس یک نفر بود اما در مقابل بسیاری از لوایح استعماری ایستادگی کرد، گفت: باید افرادی که صاحب فکر، نظریه، تدبیر، ایمان و تعهد هستند را به مجلس بفرستیم.

انتخاب براساس قومیت و احساسات نباشد

مردانی‌نژاد با بیان اینکه تا زمانی که براساس قومیت، جنسیت و احساسات انتخاب کنیم و شایسته‌سالاری را مدنظر قرار ندهیم هیچ تغییری نخواهیم دید، افزود: کاندیداها هم نباید با دادن وعده‌های دروغین مردم را فریب دهند.

وی با بیان اینکه یک کاندیدا نباید رقیب خود را تخریب کند بلکه باید با بیان نظرات و برنامه‌های خود سعی در جلب رضایت مخاطب داشته باشد، عنوان کرد: حتی اگر فردی در یک رقابت سالم و سازنده موفق به کسب رأی نشد خوشحال باشد که توانسته است بصیرت‌افزایی و زمینه مشارکت مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول