اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

به افراد دارای طرح و برنامه رأی دهید/ 10 معیار انتخاب نماینده اصلح

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: معیشت و اشتغال مطالبه اصلی مردم است و باید افرادی را انتخاب کنید که دارای طرح و برنامه هستند و توانایی حل مشکلات را دارند؛ البته طرح و برنامه آن‌ها نباید فقط یک شعار باشد و در این زمینه باید از متخصصان و صاحبان نظر کمک گرفت.

به افراد دارای طرح و برنامه رأی دهید/ 10 معیار انتخاب نماینده اصلح

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به انتخاب مسؤولین در ایران با رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم، اظهار کرد: معمولاً دشمن برای کشور ایران در موضوعات گوناگون برنامه دارد و حضور مردم در تمام صحنه‌ها می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند که مردم نیز از قبل از انقلاب تاکنون همواره در صحنه حضور داشتند.

وی افزود: اگر امروز مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان وجود دارد بخش عمده آن مربوط به نمایندگان است و اگر مجلس یک مجلس تراز انقلاب و در شأن مردم باشد بسیاری از مشکلات کاهش پیدا می‌کند.

معیشت و اشتغال مطالبه اصلی مردم است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به لزوم انتخاب نماینده‌ای که دغدغه مردم را دارد، عنوان کرد: زمانی که مجلس پشتوانه مردم داشته باشد مطالبات مردم را راحت‌تر از مسؤولین پیگیری می‌کند و نمایندگان استان می‌توانند مطالبات به‌حق استان را پیگیری کنند و در وضعیت استان تأثیرگذار باشند.

وی گفت: معیشت و اشتغال مطالبه اصلی مردم است و باید افرادی را انتخاب کنید که دارای طرح و برنامه هستند و توانایی حل مشکلات را دارند؛ البته طرح و برنامه آن‌ها نباید فقط یک شعار باشد و در این زمینه باید از متخصصان و صاحبان نظر کمک گرفت.

موسوی فرد با اشاره به اهمیت اعتماد به جوانان، اظهار کرد: نگاه عشیره‌ای، قومیتی و دوست بازی در انتخاب نماینده مجلس کنار گذاشته شود و فردی انتخاب شود که قوی و حلال مشکلات باشد.

به فردی که میلیاردی در حال هزینه است رأی ندهید

وی افزود: برخی کاندیدها در شهرستان‌ها بی‌رویه هزینه می‌کنند و تمام دیوارهای شهر را پوستر نصب می‌کنند و بهترین شاخص برای مردم این است که به فردی که میلیاردی در حال هزینه است رأی ندهند.

موسوی فرد گفت: بدون اجازه صاحب‌خانه حق چسباندن پوستر را ندارید و هزینه پاک‌سازی نیز به عهده شهرداری است که یک حق‌الناس است و در این میان نیز افراد فرصت‌طلب به دنبال هزینه کردن برای نامزدها هستند که در جای دیگر از جیب نماینده خرج کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: تدین و تقوا، توان مدیریتی، تنفر از فساد، حفظ عزت و کرامت ملت، اخلاق و احساس مسؤولیت، مرزبندی روشن با دشمن، ترجیح مسائل کشور و نظام بر مسائل منطقه‌ای، صبر و بصیرت و ساده‌زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتخاب یک نماینده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول