اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نصب 2000 استند تبلیغاتی برای انتخابات مجلس

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به نصب بیش از 2000 استند تبلیغاتی برای انتخابات مجلس گفت: از کاندیداها و هوادارانشان می‌خواهیم تا از وارد کردن خسارت به شهر خودداری کنند.

نصب 2000 استند تبلیغاتی برای انتخابات مجلس

برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در خصوص نصب استندهای پرتابل برای الصاق تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس گفت: از آنجا که نصب تبلیغات به در و دیوار شهر هزینه‌هایی به مدیریت شهری تحمیل می‌کند و باعث از بین رفتن برخی اقلام شهر می‌شود، استندهای پرتابلی طراحی و در بخش‌های مختلفی از شهر نصب شده است.

وی تعداد استندهای نصب‌شده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 2000 استند عنوان کرد و گفت: البته اگر کاندیداها و شهروندان با تماس با سامانه 137 اعلام کنند که در محل یا منطقه‌ای استند کافی وجود ندارد، استندهای طراحی‌شده و آماده‌شده به محل فرستاده شده و در آنجا نصب خواهد شد.

 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خطاب به کاندیداها و طرفداران آنها گفت: نباید فراموش کنیم که چسباندن اقلام تبلیغاتی به در و دیوار شهر کار صحیحی نیست و خسارت‌هایی به شهر وارد می‌کند و از این رو از شهروندان و کاندیداها می‌خواهیم از این اقدام جلوگیری کنند.

روز گذشته زهرا نژادبهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز نسبت به این موضوع تذکر داده و از شهرداری تهران خواسته بود که تا برای عدم خسارت به شهر محل‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای نصب تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در نظر بگیرد.

تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان «لزوم مدیریت تبلیغات پوستری بر در و دیوارهای شهر» نوشتند: این درست نیست چهره شهر در زمان انتخابات از پوسترهای انتخاباتی پر شود و در و دیوار شهر را کثیف و زشت کنند. کثیفی ناشی از برخی از این چسب‌کاری‌ها تا سالیان سال به جا می‌ماند و چهره شهرمان را زشت می‌کند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول